Juist, zo kan het.
Want als je het forum 'direct' opend, zonder eerst de onzin (of zin) van de 'homepage' te bekijken, dan is de foto goed zichtbaar voor iedereen.
Er blijven natuurlijk altijd figuren die de 'homepage' als eerste opstarten, maar dat is zo ontzettend achterhaald....
Die krijgen, (ik dus) al de fraaie foto's van de T&T's voor de helft te zien, want als je volgens de regels werkt (ouderwets) dan is het scherm wel erg smal, en zijn de foto's voor de helft zichtbaar. Ook tekst is door die foto's dan slecht te lezen, want je moet met de muis schuiven om de rest van de tekst te zien.
Dus: allemaal inloggen via "http://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php"en niet meer via "www.hondacx500.nl" want dan krijg je de foto's in volle breedte te zien.
Ikzelf vind die grote foto's erg ... euh ... groot, zal'k maar zeggen, en prefereer de ouderwetse manier van inloggen via het hoofdscherm.
Foto'tjes wat kleiner, tekst in niet te brede kolommen: prima voor mij.
Maar ik zal wel de enige zijn......
Harmony,
Hans.
( die dom, heel dom via de "home"page blijft inloggen, naar het forum, ondanks grote foto's waar ik me soms best een beetje over opwind.....)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken