Ik ben in de gelegenheid bij een autobestickeringsbedrijf van de broer van een goede vriend van mij de tankstickers te laten maken maken voor de CX A/B. Dat zijn die stickers die alheellang niet meer leverbaar zijn en inmiddels op vrijwel alle tanks zijn vergaan/uitgebleekt/ verwijderd wegens opnieuw spuiten.
Sinds kort heeft hij de beschikking over een digitale scan/plot/snij- machine.
Een indruk van hem voor de kosten voor een eenmalige set stickers; tussen de E 50 en E 100. Da's mij wat duur maar de kosten kunnen volgens hem fors omlaag bij een grote(re) bestelling (de folie kost weinig, het zijn de arbeidsuren van scannen en bewerken).
Dus,wie van jullie doet mee in dit projectje (na het doorgeven van de aantallen zal hij een prijs maken)? In dit kader ben ik dus op zoek naar goede digitale foto's van de stickers op de tank in de geleverde kleuren rood / zwart / blauw (alsmede de kleeurcodes daarvan).
Ik weet niet of het veel werk is/kost om de verschillende kleuren uit te printen, maar dat hoor ik dan wel.
Dus wie heeft interesse (en trekt zich naderhand ook niet meer terug); ik verwacht dat een setje stickers niet meer zal kosten dan E 50,-- (en hopenlijk minder).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.