Ik moest even kijken wat je daar mee bedoelde.
Maar het verhaal staat er weer leuk op. De knipperlichten.
Ik hoop dat de mensen er wat aan hebben.
Volgend jaar jan/feb. zal deel 2 uitkomen waarin ik een uitbrijding beschrijf over de knipperlichten. Ik noem het maar knipper licht 2x2 .
Voor die gene die het nog niet weten, je zal vaak bij mijn berichtjes veel taal fouten tegen komen. Ik ben namelijk schrijfblind. Vandaar de vele schrijf fouten. Soms lees ik te snel en maak daarmee ook fouten. Echter heb ik wel plezier aan het schrijfen en weet dat ik daar ook mensen mee kan helpen. Dus ik ben verhalen gaan schrijven. Deze verhalen worden door mijn vriendin na gelopen en hier en daar taal technies iets verbeterd. Fouten worden er uit gehaald. En als het klaar is kan het op de site gezet worden. Een tijd schema heb ik niet. Ik ben er grofweg 2 maanden mee bezig om van de eerste leter tot het eind resultaat te komen. Soms heb ik al meerdere verhaal lijnen te gelijk lopen. Op dit moment werk ik aan knipperlicht deel 2 en op het lijstje staan de cardan en uitlaat.
foto's maak ik zelf, vaak bij mij in de schuur. Heel soms maak ik een schema of schets. Dit gebruik ik dan als extra uitleg bij het verhaal.
Mijn verhalen probeer ik zo te schrijven dat ze voor bijde fietsen gebruikt kunnen worden. De GL en CX. Ik heb nog een verhaal klaar staan ergens dat over de CX gaat. Het aanschaffen er van. Toch probeer ik hierin de GL nog te verwerken. Ik heb hiervoor nog even wat tijd nodig.
Zo nu heeft men een klein beetje een beeld waarom ik schrijf en hoe ik daar mee bezig ben. Ik wil via deze weg wel laten weten dat ik het zeer leuk vind dat mijn verhalen zo geprecenteerd worden op deze site. Ik waardeer het dan ook hoe dit alles zo tot stand komt. Ik maak een cd met het verhaal er op. Daar staan de losse foto's bij en dan nog het verhaal met de foto's er in. Dit stuur ik dan op naar Frans Koenn en hij bewerkt het verder. Hij doet dat helemaal zelf. Ik heb daar verder geen inspraak op. Dat is ook niet nodig. Dus bij deze mijn dank. Het eind resultaat mag er zijn. Ik ben benieuwd wat er over 5jaar staat.
Hoe dit zo is ontstaan, daar moeten we een x aantal jaren voor terug. Ik zat een beetje doelloos te internetten bij mijn werkgever. Telindus in Utrecht. De zaken gingen niet goed. Ik had veel tijd over en kon vaak op internet. Ik zocht naar zaken over de CX en GL. Ik vond toen een heel klein internet pagina met iets in de strekking van we zijn nog aan het opstarten. Dat was de CX pagina. Ik heb toen iets gemaild van dat ik al wat verhalen schreef voor de silverwing club. Daar zit ik namelijk zelf in de redactie club blad. Dus ik had wel wat vrijblijvende informatie voor de CX site. Hiermee konden ze de toenmalige CX site voorzien van foto's en verhalen. Van het een komt het ander en zo is het verder gegaan.
Dan nog even een kleine beschrijving van mij zelf. Ik krijg vaak de vraag of ik een motorzaak ben. Neen dat ben ik niet. Ik heb gewoon een uit de hand gelopen hobby. Wie weet in de toekomst. Zal nog lang duren want ik werk nog steeds in hilversum bij de gemeente en zit daarnaast in onze eigen boeken zaak in biddinghuizen. Dus druk zat. Ik sleutel voor de hobby dus aan motorfietsen. Vooral GL maar ook heel veel cxén. Sleutellen heb ik door de boeken winkel op een lager pitje moeten zetten. Helaas. Maar omdat ik veel bezig ben met deze fietsen heb ik een aardig onderdelen voorraad opgebouwd en ervaring opgedaan. Daarnaast ook heel veel originele onderdelen opgekocht om voor mijn hobby te gebruiken. Dus vele mensen zijn al wel eens langs geweest om een onderdeeltje te komen halen. Maar daar gaat het hier niet om. Ik ben dus gewoon een doorgeschoten in mijn hobby. Heb dus geen motorfiets bedrijf en zal er dus ook voorlopig niet komen.
Goed ik laat het hierbij, en er komt vast nog wel een vervolg.
Mochten er nog vragen en of opmerkingen zijn, laat het me weten.
Met vriendelijke groet Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html