Gecopieerd van de SilverWing site door Addy Gideonse
Uitnodiging Ik (Addy Gideonse) ben van plan een stukje met deze mannen op te rijden.
Ze vertrekken zaterdagmorgen 1 november om 9 uur vanuit Kampen in Overijssel en wel vanaf het huisadres van een van de deelnemers – "Tormentil 90". Vandaar gaat het via de Flevopolder – langs Biddinghuizen naar de A6 – om ruim op tijd in Amsterdam te zijn.
De officiële start van de Amsterdam Dakar Challenge is om 11 uur gepland. Rond die tijd vertrekken er vanaf de Bert Haanstrakade langs het IJ ruim 30 equipes (hoofdzakelijk in auto's) richting Dakar. De colonne rijdt over de A2 richting Utrecht en dan naar Breda en Antwerpen.
Om te voorkomen dat de 3 motorrijders tussen al die bolides verdwijnen, zou ik het wel leuk vinden om daar met een groep Silverwings bij te zijn. Daarom nodig ik jullie bij deze uit met je Silverwing of CX 500 of wat voor motor dan ook "acte de présence" te geven.
Zelf rij ik naar Kampen, maar als je ergens onderweg aansluit is het natuurlijk ook goed.
Hopelijk komen jullie in grote getale opdagen. Groetjes en tot zaterdag, Addy Gideonse
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~