Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Begeleiden van "Voor Warchild naar Dakar" rijders

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 okt. 2008 19:11 | Aangepast door: Erik1 
Gecopieerd van de SilverWing site door Addy Gideonse

Uitnodiging

Ik (Addy Gideonse) ben van plan een stukje met deze mannen op te rijden.

Ze vertrekken zaterdagmorgen 1 november om 9 uur vanuit Kampen in Overijssel en wel vanaf het huisadres van een van de deelnemers – "Tormentil 90". Vandaar gaat het via de Flevopolder – langs Biddinghuizen naar de A6 – om ruim op tijd in Amsterdam te zijn.
De officiële start van de Amsterdam Dakar Challenge is om 11 uur gepland. Rond die tijd vertrekken er vanaf de Bert Haanstrakade langs het IJ ruim 30 equipes (hoofdzakelijk in auto's) richting Dakar. De colonne rijdt over de A2 richting Utrecht en dan naar Breda en Antwerpen.

Om te voorkomen dat de 3 motorrijders tussen al die bolides verdwijnen, zou ik het wel leuk vinden om daar met een groep Silverwings bij te zijn. Daarom nodig ik jullie bij deze uit met je Silverwing of CX 500 of wat voor motor dan ook "acte de présence" te geven.
Zelf rij ik naar Kampen, maar als je ergens onderweg aansluit is het natuurlijk ook goed.

Hopelijk komen jullie in grote getale opdagen. Groetjes en tot zaterdag, Addy Gideonse
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 28 okt. 2008 19:33 
Beste Addy,

Mooi actie. Ik heb deze week nog geprobeerd contact met de mannen te krijgen via e-mail. Is niet gelukt. Heb jij misschien contactgegevens?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 29 okt. 2008 13:50 
Ik heb inmiddels via mail contact met Harrie Kalf.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 okt. 2008 19:00 
Voorzitter is het mogenlijk dat de CX club het aantal leden 1 of 2 Euro`s sponcert
Zelf wil ik 5 euro`s overmaken naar onze club voor dit doel
Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dreester
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 okt. 2008 21:09 
sluit me bij O.J. aan. ik hoor wel waar de 5 euri heengestort moet worden..

Andre

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 okt. 2008 21:19 
Het bestuur overlegt over een donatie aan de CX avonturiers, dit natuurlijk voor het goede doel : Warchild, we komen hierop terug.

Gr Theo.
theo cx ds

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Begeleiden van "Voor Warchild naar Dakar" rijders

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven