Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   

radiateur

Schrijver eddepet
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 aug. 2005 20:13 
Hoi allemaal,
Vandaag reuze pech, er knalde een gaatje in de radiateur van mijn CX500C. Kan iemand mij aan een vervangende radiateur helpen, zodat ik weer zo snel mogelijk kan gaan rijden.
groeten Ed

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 aug. 2005 21:08 
2e hands is altijd tricky; de meeste radiateurs zijn al meer dan 20 jaar oud en hebben/krijgen te maken met hetzelfde euvel en zijn intern ook vaak ernstig vervuild wat weer ten koste gaat van de koelcapaciteit. De beste oplossing is er een nieuw koelblok in te laten monteren (voor adressen kijk in de Gouden Gids).
Dat gaat dan weer 20 jaar mee en koelt de motor gelijk weer optimaal. Kosten ca E 100,-- (helaas).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 aug. 2005 21:40 
een goed adres is Bijl in Haarlem
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 aug. 2005 01:22 
Ik heb gisteren een motorblok met een keurige radiateur laten staan (anders kreeg ik ruzie met mijn vrouw)
Hij staat bij Rudi Spigt in Zutphen.
Als je hem snel belt (www.detelefoongids.nl) zal hij hem denk ik nog wel hebben staan.
Succes!

P.S.
wel snel bellen want anders is hij met vakantie.
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver eddepet
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 aug. 2005 11:04 
Dank je voor de goede tips. Ik trek er meteen achter aan. En anders idd een nieuw koelblok. Weet iemand in Eindhoven een goed adres?

Schrijver richard-1
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 aug. 2005 15:52 
probeer het eens bij van dijk radiatoren in maasbree. heb de mijne er ook laten repareren toen mijn koelvin er doorheen was gegaan. was toen nag geen 100 gulden kwijt zullen nu wel euros geworden zijn.

succes Richard

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 aug. 2005 16:19 | Aangepast door: ben bons 
In Eindhoven zit er ook een in de Frankrijkstraat tussen de rotonde en die bekende islamschool hoe dat hij heet weet ik zo niet meer, maar het zal wel in de tel gids staan. Die doen ze ook repareren.

Gr Ben

Schrijver udent

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 aug. 2005 19:22 
ERF( eindhovense radiateuren fabriek)
040-2436030

groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 14 aug. 2005 21:43 
Ik heb al een paar radiatoren weer dich gesoldeerd. dit zou je dus ook nog kunnen proberen als het maar om een gaatje gaat waar men goed bij kan komen. Tevens heb je een goede brander nodig want met een hobby brander kom je er niet. .
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver eddepet
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 16 aug. 2005 12:12 
Nou, ik heb in ieder geval een hoop goede tips zo. Ik heb direct contact opgenomen met Dijk in Maasbree en ERF in E'hoven. Dijk mailde terug dat reparatie tussen 40-70 euro kost. Kan ik tenminste weer snel de weg op. Ik moet nog een paar dingetjes laten doen, zoals nieuwe vorkkeerringen, een keerring bij de versnellingspook en een nieuwe toerentellerkabel.
Is een stuurslot overigens op een CX500C niet standaard? Zit er bij mij nl. niet op.

Groetjes en bedankt voor de tips,

Ed

Schrijver didier
Gast 
#11 | Geplaatst: 26 mei 2006 16:29 
heb radiator voor cx custom 60 euro
heb wel geen internet adres (familie)
tel 0497523157 belgie
weet niet of dat past op u moto

Schrijver didier
Gast 
#12 | Geplaatst: 26 mei 2006 16:29 
heb radiator voor cx custom 60 euro
heb wel geen internet adres (familie)
tel 0497523157 belgie
weet niet of dat past op u moto

Schrijver puk
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 26 mei 2006 18:20 | Aangepast door: puk 
a
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 radiateur

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven