Tijdens dit Vechta weekend ben ik een beetje aan het rijden geweest in Duitsland. Op de B401 rijde4sn met 100km/u een bocht,: brug over 't kanaal. Afremmen en de bocht in..... dacht ik.... Een paar angstige en zweet uitbrekende momenten later was de bocht naar links genomen, en de tegengestelde bocht naar rechts ook. Alsof de CX gewoon rechtdoor wilde gaan. Hij wilde niet wat ik wilde.
De rest van die rit: geen problemen.
Maar terug rijdend naar Nederland, op de E30: afremmen voor een wegwerkzaamheid o.i.d., en het was alsof de achterkant langs me heen wilde rijden. Ook niet prettig.
Tenslotte bij de afslag Hoenderloo, wilde het stuur weer niet draaien, totdat het ineens wel wilde, net iets verder dan ik weer prettig vond.
Thuis het ding maar z.s.m. op de krik gezet, en proberen. In het midden totaal geen 'knikje' te voelen bij het draaien aan het stuur. Bij grotere uitslag wel een probleem: de gaskabels zijn niet netjes langs de binnenzijde van de tank geleid, en trekken strak langs de benzine tank als ik het stuur wat verder naar rechts probeer te draaien. Ook de koppelingskabel zit niet volgens voorschrift....
Het kan natuurlijk daaraan gelegen hebben, maar het kan ook een beginnend probleem met het balhoofd zijn. Kleinere stuurbewegingen leverden nergens problemen op, grotere soms wel, maar ook niet altijd.
Heb ik een probleem ?
Harmony,
Hans.
( heel goed in het problemen zien waar ze niet zijn )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken