Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

exit?

Schrijver Henk Nijzing
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 sept. 2008 00:46 
Na 3 weken zuid-frankrijk thuis nog even een ritje. Hij had al een wat rammelend geluid, maar hield er plots helemaal mee op (alsof ineens de benzine op was). Als hij nu in de versnelling staat en ik druk met ingetrokken koppeling duwt het erg zwaar. Zelf vermoed ik het nokkenaskettingprobleem en denk nu aan een compleet ander blok. Is dit een haalbare klus voor een onervaren sleutelaar?

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 sept. 2008 06:22 
Ja en Henk aldoende leer je sleutelen
Maar er zal wel iemand in de buurt zijn die jou wil of kan helpen
Al vast veel sleutel plezier toegewenst
O.J.
P/S waar woon je in Nederland
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 sept. 2008 07:52 
Een blokwissel is zelfs voor een enigszins onervaren sleutelaar best te doen, gewoon 1 schroef tegelijk, dan weer in het boek kijken waar de volgende bout of moer los moet.

Bovendien, als je er aan begint ben je onervaren, en als je klaar bent niet meer.

Maar zorg dat je geen onderdeeltjes overhoud........

Lees Rob Davies en ook mijn verhaal of verhalen van andere CX-ers hier op forum. En bedenk : Hulp is vrijwel altijd te vinden.

Harmony,
Hans.
( langzaamaan een ervaren sleutelaar )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 sept. 2008 09:24 
Hallo Henk,

Als je hulp nodig hebt hetzij voor een blok wissel hetzij voor een reanimatie van je huidige blok wil ik je wel helpen. Als ik het goed heb woon je in Nieuwehorne en dat is niet al te ver van mijn woonplaats Ruinen. Overigens zag ik dat hier nog een blokkie te koop staat voor een redelijke prijs je moet aleen wel van rood houden. Ook is er in Pesse nog iemand een CX aan het slopen, wellicht heeft die ook nog een blok over?
We horen het wel.

Groeten,

Ton

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 sept. 2008 16:46 
Volgens mij kent Marco dat rode blok wel, ik heb het bij Marco in Biddinghuizen los, of onder een motor gezien.
Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#6 | Geplaatst: 17 sept. 2008 16:50 
Ik heb ook event,. een blok te koop, liep netjes, alleen de stator moet vervangen worden, verder oke.

Paul

Schrijver Lemmy
Gast 
#7 | Geplaatst: 17 sept. 2008 18:07 
Hoi Henk,

ik heb je een mailtje gestuurd.

Gr
Jan Dirk

Schrijver Henk Nijzing
Gast 
#8 | Geplaatst: 17 sept. 2008 19:26 
Ik ben onder de indruk van alle reacties en ben van plan de uitdaging (zij het met hulp, waarvoor dank) aan te gaan. Hopelijk volgend jaar weer met de CX op vakantie!

Schrijver startweer
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 sept. 2008 12:15 
En als je er dan ook nog zo smakelijk over kunt vertellen als Hansv, wordt het hele project een feestje voor CX-minnend Nederland en Vlaanderen!

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 exit?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven