JiMi:
Dat is essentieel anders dan de CX-vriendenlijst waarin de CLUB de keuze had gemaakt om die gegevens te publiceren*). En dat kan natuurlijk niet. Er is maar 1 persoon die bepaalt of jouw privé gegevens getoond mogen worden aan het publiek en dat ben jijzelf.
Maar dit systeem bestaat al 10 jaar en om het dan zonder de leden zomaar te wijzigingen blijf ik vreemd vinden.
M.a.w. iedereen had al stilzwijgend zijn goedkeuring gegeven.
Deze ingreep van het bestuur vind ik ook niet kunnen.
Er hoort bij de aanmelding vermeld te staan dat de naam en woonplaats getoond worden, dan is het duidelijk.
Als ik bij Promotor van de ANWB mij aanmeld staat er ook voor andere leden mijn woonplaats bij.
Als ik lid ben van de Dragstarclub, de Wildstrclub, VMC, BSA club, overal staat mijn woonplaats bij op de ledenlijst !!
Blijf het een vreemde beslissing vinden van het bestuur, m.a.w. als er geen nieuw forum was gekomen, dan was er ook niets veranderd.
WIE van de geregistreerden had er moeite mee dat zijn woonplaats genoemd werd ???
en had bij die enkelen deze niet weggehaald kunnen worden.
Als het bestuur nou eens aan z'n 'leden' zou vragen wie dit niet wil dan is het ook al klaar en had dit niet gehoeven.
En nu wachten we af op de oplossing
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'