Zaterdag was het dan zover...... De cx opgehaald!!!
Zoals ik al had aangegeven zouden er nogal wat dingen aan kunnen mankeren, hij loopt slecht, trilt (dat ben ik van mijn motor nog wel gewend), remt niet al te best, start alleen met aanduwen, verlichting werkt niet......
Verder is ie prima in orde.... hahahahahaha
tis een gokje, maar we komen er vast wel uit.
Gisteren iig de verlichting weer in orde gekregen, met een startaccu startte hij zonder problemen en laadde hij de startaccu gewoon weer bij, dus das weer een meevaller. zodra ik gas gaf dook ie (net als met de testrit hoor) in elkaar en echt op toeren loopt ie niet lekker....
voor mijn gevoel verzuipt ie gewoon, dus.... Carb's er maar af halen!!!
na een filmpje van Marco Bck te hebben bekeken ben ik gaan sleutelen..... carb's er achter weg, op de werkbank, vlotterbakjes weg, sproeiers los..... en hey!!!! Marco gaf toch aan dat de grote (112) sproeier op de hoofdsproeier zat en die 78 ernaast.......
laten we die dan eerst maar ff omdraaien, want volgens Marco geeft de bezetting op deze manier problemen!!!!
snel weer inbouwen, benzine erin en........
Nog K..!!!!
inmiddels na 1 uur dus vanavond gaan we weer verder, ik denk dak nu ff naar de mengverhouding moet gaan kijken..... misschien staat die nu nog wel volledig mis....
greetz,
HD Quint |