Beste Vrinden,
Ik bekijk het zelf al maanden, maar kom nu pas op het idee dit jullie aan te raden. Op Discovery wordt elke vrijdagavond om 23.00 dit programma uitgezonden over een familiebedrijf ( Orange County Choppers)dat choppers bouwt met Harleyblokken. Alhoewel ik zelf niet van choppers hou ( en dus ook niet van de Cx-C hahaha) is dit een erg leuk programma! Vaak bouwen ze een chopper met een thema, en het is gewldig te zien hoe dat gedaan wordt en welk een vakmanschap eraan te pas komt. Maar pas op, als je dacht dat je zelf handig was, krijg je bij het bekijken hiervan toch het idee maar een prutser te zijn...maar wellicht geeft het je ook inspiratie...Daarnaast zie je ook het wel en wee van de familie, en dat is leuker om naar te kijken dan dat van Frans Bauer, Patty Brard, Froger, of elke andere aandachtsgeile bekende tweederangs artiest. het wachten is nog op een soap over Eddy Wally voor onze Belgen-vrienden...
Het lever in elk geval een leuke auto/motor Tv-avond op: Blik op de Weg, De Grote Beurt, Top Gear en American Chopper: zo ben ik tot 24.00 een zoet kind....
Groeten
Ray (die vandaag het nieuwe kontje en zijkapjes van zijn afgebrande Cx heeft gespoten en de lak in neus oren en keel terugvindt....isnie gezond...) |