Dank jullie allen voor het welkom.
Het uitzoeken van een basis is tot nu toe interssant geweest. Waarschijnlijk via de geijkte paden. Bekeken en of gereden een Xj600 /900, r80, Yamaha 650 maxim/seca, vx800, cb500 en nog een paar.
Het motorblok, de v, de bouw ervan en het geluid van de cx 500 maken deze momenteel erg aantrekkelijk.
Misschien dat ik binnenkort naar een gl in Veenhuizen ga kijken.
Het aanbod van twee motoren 1 maken lijkt me wel interessant maar momenteel verkies ik het om een goed draaiend blok aan te schaffen. De rest zie ik wel zitten maar gelijk te starten met troubleshooting ..nou ...nog niet
Zelf woon ik 100 meter van de Grens met Duitsland maar daar zijn ze volgens mij inderdaad wat aan de hoge prijs en dat invoeren..en keuren nou ...liever niet.
Ik zoek rustig verder....en dat met veel plezier. Ook nu al wat ideeën opdoen bij voltooide projecten. Ik zit zelf ergens te denken tussen brat en scrambler op mijn eigen wijze 😏
Natuurlijk houd ik me van harte aanbevolen voor tips over te koop staande motoren en tips waar ik als 47 jarige beginneling in project-bike-country zeker iets aan kan hebben.