Je hebt van die dagen ... Vorige week zag ik ergens in een stil hoekje van het net een custom t.e.a.b., zo te zien op de foto tenminste compleet, 5 jaar stil gestaan (en wat zou dat?). 1986 (?) Geen biedingen na 3 dagen. Even voor naar Vechta te vertrekken dan er maar eens een bodje op gezet, na Vechta thuis nog steeds enige bieder.
En nu een dag na Vechta, is dat machien dus hier gearriveerd :

Ziet er goed uit zo op de foto.
Eerste ronde thuis bekijken gaf als gebruikelijk weer verrassingen. Wat blijkt, het is een Japanse GL500 Custom Wing, in NL in 1986 op kenteken maar bouwjaar 1981. Leuk ! Compleet. Nieuwe achterband. Schade voor gehad zo te zien, z.g.a.n. spatbord en voorpootjes, heel goed. Verse remschijven maar type voor klauw met dubbele zuiger, vooruit, werkt ook. Motorblok zonder nummer (!?), vervangend exemplaar ? Er is in ieder geval geen beweging in te krijgen.
U ziet het, brinkcx is weer bezig. Had ik een Custom nodig dan? Niks te doen ? Nee, echt niet. Ik zit eigenlijk niet eens fijn op een Custom, liever een Z/A/B . Maar om 'm dan maar te laten staan ging me te ver. Zielig hoor, zo'n CX zonder aandacht op het net.
Als er iemand is die dringend een GL500 Custom Wing met werk wil hebben hoor ik 't wel, maar voorlopig is het de kandidaat om nu eindelijk eens dat reserve blok dat op de plank staat onder te hangen

Eerst nog die andere CX optuigen, en die ligt nog in stukken.
Graag even geen aanbiedingen van leuke motoren of onderdelen, ik heb nu wel even genoeg

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 wit met Pichler kuip, nu klaar om te rijden
o ja, donateur ca.2007-2025 💰