Voor diegene die interesse hebben: ria.nuy apenstaartje versatel.nl of: mnuy apenstaartje home.nl
We gaan de hele boel snel opruimen dus als iemand nog wil komen kijken graag.
Niet bellen of mailen voor schroefje of boutje zus of zo, dit was namelijk de hobby van wijlen mijn vader, wij hebben echt helemaal geen idee wat nu wat is en voor welk bouwjaar.
foto's kan ik wel sturen, hoewel daar bij lange na niet alles op staat.
Het gaat om enkele motorfietsen al dan niet compleet die onder een overkapping gestaan hebben, enkele losse blokken, enkele kale frames, voorvorken, laksets(tanks, zijkappen enz enz), zadels, uitlaten, wielen achterbruggen, kortom van alles, en ook veel nieuw verchroomde spullen, tellers, elektra, kabelbomen, koplampen, achterlichten, knipperlichten, koplamporen enz, ook nog wat NOS spullen.
Alle onderdelen hebben in een verwarmde garage gelegen dus die zijn echt top.
Prijzen? geen idee, doe een goed bod, zoals gezegd hebben wij geen idee wat voor welk type of bouwjaar is of wat het zou moeten kosten, kom een leuk koopje op de kop tikken zou ik willen zeggen voordat het allemaal naar de oudijzerboer gaat.
Liefst op een zaterdag na afspraak of op een avond door de week komen kijken (onderdelen liggen in Arcen bij Venlo, noord-Limburg).
tevens een in zeer goede staat verkerende CX 500 E(urosport) te koop (deze staat bij Motoshop Margraten en staat ook daar in de voorraad bij occasions (prijs is onderhandelbaar).
We horen het graag.
MVG
Jan.
Ik kan niet inloggen (met emailadres mnuy@home.nl en zie niet waar ik mijn gebruikers naam kan verifiëren/vernieuwen, ik kan alleen een nieuw wachtwoord aanvragen, daarmee ben ik nog nergens! dus nu moet ik me maar onder een ander emailadres registreren om deze vraag te stellen, graag wil ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord weten voor emailadres : mnuy@home.nl BVD Jan Nuy.