Richting aanwijzers die constant aan blijven hebben meestal te maken met een slecht/oud/defect knipperrelais. Langzame knipper of erg snel geknipper wijst vaak op verkeerde lampjes, te laag of te hoog wattage.
- lampen controleren en eventueel vervangen
- relais controleren en eventueel vervangen.
Dit heeft niets te maken met de overige storingen. Wel goed de massa bij de knipper controleren, zoals MAST aangaf.
Als er geen ACC (accessoires) stand op je contactslot zit..... dan kun je een erg late custom hebben ( je schreef 84 ) en van late custums is wel eens gezegd dat die uit de laatste resten voorraad zijn samengesteld bij Honda. Kan zo maar, ik weet het niet.
Maar ik kan niet zo snel een elektrisch schema vinden met 4 zekeringen EN een contactslot zonder ACC stand.
-----------
Groot en dim licht mogen niet branden in de P-stand. P staat, natuurlijk, voor Parkeer, en in de parkeerstand je groot- of dimlicht aan hebben is niet bevorderlijk voor de accuspanning. Dan ben je heel snel niet meer weg.....
Het achterlicht behoort aan te zijn in de P-stand, dat dan weer wel.
-----------
het verschil tussen NEC en CDI is dat bij CDI een metalen blikje, ongeveer ter grote van een pakje sigaretten, onder het zadel ligt (bij zAB) en dat bij NEC er twee kleine zilver kleurige blokjes , iets groter als een lego steentje op de motor zitten
-----------
Let op: fotos bijplaatsen is een handleiding voor, dat gaat niet heel erg vanzelf. Fotoos moeten ergens op het WWW staan, en niet op je eigen computer. Lees daarvoor aub de handleiding.
En je hebt een PB, persoonlijk bericht......
Je schreef dat je de motor na verloop van tijd weer meer wilde gaan gebruiken, en dat plotseling gekke dingen gebeurden. Ondanks het vervangen van het slot zijn de storingen niet verdwenen. Ik ga er nu nog vanuit dat er geen drastische zaken zijn gewijzigd, niet een poging tot wijziging van allerlei dingen gedaan, waarbij het slot op een andere plaats is gekomen, of andere, cafe-racer achtige zaken zijn verkn.... euh... verbeterd.
En dan blijft het heel gek.... en interessant !
Harmony,
Hans.
( heeft geen CX, maar weet nog wel wat van CX-en )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken