Nu ik geen CX meer heb (erg he?) is ook de dwingende noodzaak om elke gebeurtenis die de CX en ik samen meemaken uitvoerig te beschrijven.
Ja, ook het Motorlogboek kent een einde. De laatste hoofdstukken van mijn jaren van her-opstappen zijn geschreven, en in het motorlogboek van een heropstapper zijn de laatste regels, de laatste letters en de laatste leestekens neergezet.
Ik weet dat velen er genoegen aan beleefd hebben, en dat velen het Motorlogboek zullen missen, waar de gebeurtenissen van de Rode Rakker en mijzelf zo vaak met de gebeurtenissen van de Dutch CX V-twin club samenvielen. Maar wees gerust, er wordt al nagedacht over een ander 'format' een plek waar gelijk het Motorlogboek ook de gebeurtenissen verhaald zullen worden. Maar misschien niet met de zelfde frequentie als voorheen.
De laatste drie hoofdstukken , Verkoop, Afscheid en Epiloog zijn te vinden in de hoofdpagina van het
MOTORLOGBOEK , onder de link dus.
Het was een genoegen om het Motorlogboek te schrijven, soms een uitdaging, zelden een probleem. Maar het is Tijd voor wat Anders.
En ook hier geld: Het is het einde van een tijdperk
Harmony,
Hans.
( Omnia mutantur, nihil interit : Ovidius )
( alles verandert, niets vergaat )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken