Het was een rare dag vandaag, maar ook met heel veel liefde, begrip en klaar staan voor elkaar..
Merlijn was rijklaar en ik had de moed om weer op te stappen na 2 jaar..
Nieuwe laarzen.. nieuwe motorlegging(zoooo tof.. gewoon met keflar verwerkt).. 'oortje' opgeladen... vizier en scherm ingesprayed...
en gaan.. dacht ik..
Starten deed ze, tot dat ik het kraantje verkeert omdraaide., in reserve-stand. Benzine stroomde eruit.. goed zetten en over was het
Maar goed, ik moest toch tanken.. bij rotonde deed ze weer niets.. ik naar een boerderij gestept en gevraagd of ik haar even mocht laten staan.. maar de lieve boer had benzine voor mij.. gered tot de pomp..
niet dus.. daar stond ik op de vluchtstrook..
Ik Coen bellen en die belde voor mij de ANWB (had mijn pasje niet bij mij.. motor was toch goed???).
3 kwartier wachttijd, maar wel met voorrang omdat ik toch niet echt veilig stond omdat ik geen vangrail had en ik uitlegde dat ik niet echt uren kan staan ivm mijn rug...
En idd na 3 kwartier kwam de ANWB maar ook mijn schat.. Benzine erin gedaan en (over de vluchtstrook) naar de pomp.. daar Werd Merlijn op een veiligere plek onderzocht ..
Voor de technici: vacuum membraan van de kraan is kapot. Heeft ooit iemand doorgelusd en dat slangetjes had het nu begeven. Slangetje van Ouwe Rooie - Coen's motor - getrokken en werd er opgezet. Gefixt.. Er komt wel een nieuw kraantje op - donatie staat in de schuur- maar heeft geen haast..
Ik door naar papa. Zag het eerst niet meer zitten, maar ben super trots en het ging lekker.. en ik zag papa ook glunderen toen ik hem opzocht in de Bellestein (winkelcentrum)... Hij was boodschapjes en zag mij lopen..
Op de terugweg heb ik Coen (onderweg regen en wind gehad) opgehaald..
Thuis warme douche genomen.. had het gehad met mijn rug door het wachten vanmorgen... vanavond extra Zaldiar innemen om fijn te kunnen slapen...
Maar ik ben zo blij met Merlijn.. zijn toch 1!
Lieke
Die toch de rit wilt doen zondag...... mits het niet regent..
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.