Je kan ook in de standaard kroonplaat gewoon de poten 35 mm omhoog schuiven ? GL poten zijn 35 mm, 33 mm poten passen daar dus niet in. GL T-stuk en kroonplaat met 35mm C vorkpoten (sommige latere modellen) zou misschien werken. Niet met de GL poten, die zijn langer dan die van een CX.
Beter uitkijken naar een er in passende complete voorvork die naar je zin is. Er is ergens (maar ik weet even niet meer waar) een lijst van vorken/modellen die bruikbaar zijn. Als je een vlakke kroonplaat wil dan beter ook met het bijbehorende vlakke T-stuk, anders heb je kans dat bij helemaal in veren band of spatbord het T-stuk raakt.
En met alles wat je aan de voorvork zo verandert toch even in gedachten houden dat de effecten op de wegligging en gedrag in bochten interessant kunnen zijn
Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰