Niveau kan je controleren met een doorzichtig slangetje aan de onderste overloop/ontluchting (standaard zwart slangetje). Omhoog houden naast carburateur, schroef onderin bakje open
draaien. Benzine hoort dan net onder de rand van bakje te staan.
Met de carburateurs los kan je op het oog redelijk goed synchroon stellen. Kijk naar onderste rand gasklep (voorzijde) Langs die rand zit in het huis van de carburateur een gaatje (voor stationair) Zorg dat de kleppen daar netjes gelijk op staan / er over heen gaan. Dan heb je een goed begin, dan bij starten stationair toeren en luchtschroef inregelen, daarna carb sync controleren met meters.
Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰