klopt. ik verkoop het duurdere exemplaar, en die passen wel goed. Die van aliexpres passen veel minder, maar zijn echt spot goedkoop. Je hebt een keuze dus.
Echter op mijn site, marcobecker.nl verkoop ik alleen die duurdere omdat die gewoon goed zijn.
Die duurdere worden in zwart doosje geleverd. Zonder slangklem. Die van aliexpres worden met verkeerde slangen klem geleverd, en in plastic zakje. Afwerking aan binnen kant is ook minder mooi.
Zoek je de beter, kijk even op mijn site, marcobecker.nl Ik verkoop ze al jaren...zonder problemen...
Daarnaast ben ik bezig geweest om ze voor de Gl500 en CX500E euro sport voor elkaar te krijgen, maar dat lukt niet. Het instap bedrag is domweg te hoog voor mij. En nu heb ik overlegd met andere leveranciers, en ook zij ervaren het zelfde probleem, instap bedrag is te hoog. Waar de heren ook bang voor zijn, en ik ook, is dat aliexpres die dingen gaat na maken en ook tegen zeer goedkope prijs gaat dumpen. Met als gevolg dat niemand meer het wil proberen om er geld in te steken.
De aliexpres spruit stukken waren een jaar geleden zo rond de 25 euro per stuk, nu kun je ze vinden voor 12 euro per set!!! Bizar hoe de prijs kan zaken in korte tijd.
Via alibaba ben ik er ook achter gekomen hoe de handel ontstaat naar aliexpres. Bij afname van 2000 stuk gaat de kost prijs enorm naar beneden. Dus heel veel bedrijven zien handel, en springen er in.
Ik zelf ben ook nog met andere honda onderdeel bezig, helaas heb ik nog geen test exemplaar binnen, want ik heb een vermoeden dat dit om een origineel honda onderdeel gaat. Daar wil ik er wel een stuk of wat van kopen. Maar wat koop je dan? 500 stuks, 1000 stuks? Lastig lastig, heel lastig. En moet ik dan invoer rechten betalen?
Zeg het maar. Lastig.
Dus we blijven bezig, ik vind meer en meer antwoorden, en ik ben nog lang niet klaar. Neem bijvoorbeeld de CDI unit ( marco becker cdi unit) in korte tijd heb ik er zeer veel verkocht. Ik kan u vertellen, hier ga ik nog wel even mee door. Zowel binnen en buitenland krijg ik vragen over de cdi unit. Voor mij een mooi product wat ik zelf het weten klaar te spelen. Niet origineel, maar wel goed bruikbaar.
Groetjes Marco Becker
Groetjes Marco Becker
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html