hallo hier bertus yessss ik hem een mooie honda cx 500 B gevonden en gekocht met mooie kuip
ik probeer foto's te plaatsen maar dat lukt nog niet helemaal maar dat komt
hij heeft net over een ton gereden rijd lekker degelijk
eigenaar had remolie ververst remmen gangbaar gemaakt carterolie vervangen nieuw accu , eerder al distributieketting vervangen
minpuntjes had verkoper ook verteld
- loopt stationair niet echt lekker ( carburateur reinigen heef lang stil gestaan )
- remschakelaar voorrem en startknop weigeren soms ( ( keer loshalen schoonmaken )
- wel beugel voor koffers zitten er echter niet bij ( blij blauw ) komt wel een keer
- doorzichtig deel scherm is redelijk klein hoort groter te zijn ( komt wel een keer )
plus : hij ligt als een blok op de weg , dynamo werkt heb ik gemeten . compressie meting lukte niet kreeg dop van doppenset niet in de cilinderkop om de bougie maar hij trok lekker en laag in toeren optrekken slipte de koppeling niet en liep hij lekker door kortom ik ben erg blij en verheug me op de komende zomer
aan allen ook waar ik van allerlei vragen stelde gl ? 650? etc hartelijk dank voor jullie steun helemaal top !
blijf gezond en een fijn motorseizoen gewenst ! gr bertus ( eigenlijk bert maar die naam was al vergeven
)