Je hebt ze nog !
Puur uit gewoonte en als zorgwekkend lijder aan CX-itis kijk ik regelmatig de CX500 advertenties door. Daarbij kwam ik vandaag
dit motorblok (klik) tegen. Omschrijving "motorblok, gebruikt onderdeel, Onderdeel is zo te monteren maar het betreft wel een gebruikt onderdeel";1250 Euri, 91 erbij om te bezorgen en je bent klaar.
Nou ja, als je goed naar de foto's kijkt, bijna klaar dan.
Alleen nog een paar kleinigheidjes zo te zien. Achterdeksel even los maken, dan toevoegen complete set stator, pickup spoelen en vervroeging met bekabeling, radiator slangen, wat bouten en pakkingen plus misschien nog paar dingetjes zoals een pompseal. Voor garantie zie de algemene voorwaarden, ik zie daar dat ze binnen 14 dagen op een klacht zullen reageren.
Koopje toch?
Plezier, Frans
(zo plezierig is dit eigenlijk niet als je dat voor een blok gaat betalen. Wie 1250 Euro overheeft voor een blokje dat compleet is en tenminste loopt mag zich ook bij mij melden, dan maar even geen reserveblok meer ........ Ook ik breng 't thuis voor 91 Euro)
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 wit met Pichler kuip, nu klaar om te rijden
o ja, donateur ca.2007-2025 💰