Ontluchting gewoon met een dopje dicht maken. Moet wel redelijk stevig zijn (klemmetje er op?) en olie bestendig.
En ik heb wel eens (niet verder vertellen) een stuk hout schuin onder een cylinder kop gezet en dat een dreun met een hamer gegeven om de boel los te krijgen. Kan lastig zijn maar is niet abnormaal. Er zitten voor en achter ook punten aan waar je een hefboom onder kan zetten maar dat is soms niet genoeg
Plezier, Frans
aanvulling : knietje en pijpje naar thermostaat moeten er ook af. Laat koelvloeistof zoveel mogelijk aflopen en wees bij loskomen van de kop voorbereid op geklieder, keukenrol bij de hand. Houd bougie er voorlopig in, zit niet in de weg er valt dan niks in
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰