Nou, ik weer eens op stap afgelopen weekend: superlekker weer!
Op de terugweg van Noord Holland tussen Diemen en Bussum of zoiets: benzineluchtje bij stilstaan. Blijkt dat je toch benzineslangen van klemmen moet voorzien

Dus terplekke aan beide kanten een stukje er af en de lucht klaarde weer op (thuis klemmen erop).
Toen een stukje op de A1 (was al donker) en blijkt eerst de linkerknipper en vervolgens ook de rechter er mee op te houden

Tja, een wisseling van rijbaan wordt dan wel iets om heel voorzichtig te doen.
Maar goed. Thuisgekomen. Inmiddels de stuurschakelaar bekeken: beetje vies en het handeltje waar het knopje aan vast zit bleek een beetje verbogen te zijn zodat het stukje plastic waarmee het schakelen van de knippers plaatsvindt, niet meebewoog. Nou, ik aan het schoonmaken, terugverbuigen en dat weer gefixt.
Maar nadat ik de boel weer in elkaar gezet had, deed de voorlamp het niet meer. Nu was dat ding al een hele tijd af en toe wat aan het knipperen maar tja, eigenlijk deed-ie het altijd. Nu dus niet meer. Ik weer schroef schoef schoef en jawel, in de schakelaar van de dim/grootlicht een soldeerverbinding losgekomen. De bout erbij, vastgezet, testen: OK, schroef, schroef, schroef, testen: OK. Dus weer helemaal blij. Nou, helemaal... 1 detail is nog niet als vanouds. Helaas is de schakelaarknop (hi/lo) die op de buitenkant zit aan de onderkant afgebroken en niet 1-2-3 terug te zetten. Dit draadje heb ik er over gevonden in het forum:
https://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&forum=2&topic=5482Met dat kleine stukje zonder knop is de schakelaar nog wel te bedienen maar... Lijkt mij dat elke regendruppel nu juist daar binnen zal willen komen vallen? En het staat natuurlijk superlelijk. En ik weet niet of mijn gehandschoende linkerduim dit wel gaat kunnen bedienen?
Ik heb geen 3-d printer, anders zou ik misschien een nieuwe knop printen... Maar goed wellicht zijn er andere mogelijkheden?
Misschien heeft er hier iemand een crea-oplossing? Ik laat me verrassen
