Klonk bij helemaal uitveren lijkt meer op verkeerde montage, balhoofd lagers die zo los zitten zou je hopelijk eerder merken.
Normaal stuit de uitgaande poot op de veertjes die juist daarvoor op het demperpijpje zitten (dat onderdeel waar in inbus bout onderaan in schroeft). Ze worden nog wel eens onder de binnenpoot gezet en dan vind je ze later plat gestampt onderin op de conische demper bus. Wel vaker verkeerde onderdelen of volgorde van monteren gezien daar, geeft heel rare effecten soms. Verschillende vorkpoten is ook interessant
. En die inbus bouten moeten wel vast zitten, altijd een goed idee met boutjes.
Vorkpoten zonder olie zie je ze ook wel, want dan lekt er niks bij de verkoop...... (zal hier niet zo zijn neem ik aan
)
succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰