Bij een GL wordt er voor de kuip een extra "tussen" kabel gebruikt die voor de kuip tussen de connectoren in de " normale " kabelboom gaat zitten. Voor de koplamp sluit die aan op de connector voor de standaard koplamp (als gebruikt wanneer geen kuip) en die zit dan ergens in dat kabel doosje op de voorvork. Fijn zoeken als je een probleem hebt want je kan er niet fatsoenlijk bij.
Maar er zit iid weinig anders op dan met de voltmeter aan de slag, kijken waar je spanning hebt op wit. Begin dan maar in de kuip, daar kan je er nog bij, en bij de schakelaar op het stuur. En als je daar tocht bent, controleer dan ook de min (groen) bij de koplamp, als die slecht is of los ligt schiet je ook niet op.
Succes en veel plezier
Groet, Frans
(o ja.... een kuip van een GL1100 mag er dan precies hetzelfde uitzien als die van een GL500/650, maar er is een versie die net iets andere bedrading heeft, bepaalde serie. Dat werkt dan ook niet of geeft sluiting totdat je de aansluiting aanpast. Duurt even voor je er achter bent. Rara hoe weet ik dat ......)
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰