Beste forumleden, aangezien ik onlangs een CX 500 caferacer in Belgie kocht en ikzelf in Hongarije woon wel de NL nationaliteit heb wil ik de CX 500 in NL registreren en op naam van mijn zoon schrijven welke overigens ook o.a. een CX 500 cafe racer bezit. Aangezien de motor uit het jaar 1982 stamt maar er toch na schouwing bij de RDW een BPM aangifte verplicht is ben ik op zoek naar de nieuw waarde van een CX 500 in 1982 in Nederland. We gaan de schouwing bij de RDW in Den Bosch laten doen en ook ben ik op zoek naar iemand of een bedrijf die de BPM aangifte voor ons kan doen. B.v.d. voor evt. antwoorden m.v.g. Ellan Vannin (nick name).
Hallo mede CX liefhebbers, na een lang motorleven met diverse (46) motoren van uiteenlopende aard en vele bezoeken (17) aan de TT races Isle of Man, rijd ik af en toe gezien mij leeftijd (71) nog maar motor en alleen maar met goed weer. Ik deel mijn huis samen met mijn hond en 4 motoren, ernaar kijken geeft ook een beetje het motorrijden gevoel. Op dit moment bestaat de roedel uit 1 Whippet, 2 Ducati's en 2 CX 500's beide cafe racers.