Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Cx Riders song

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 mei 2024 15:57 | Aangepast door: JiMi 
Ik heb wat zitten experimenteren met Udio, een AI-tool die een liedje voor je kan genereren enkel op basis van een paar steekwoorden. Met steekwoorden als CX500, road, horizon, pop rock, enz. heb ik het volgende nummer gemaakt. Moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van wat Udio allemaal kan. Het resultaat is erg fraai geworden vind ik. De foto's heb ik met google gevonden.
Check it out:
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 mei 2024 16:18 
Knap gedaan hoor. Tekstschrijvers moeten gaan vrezen voor hun baan..
Nog net geen oorwurm zoals europapa. Benieuwd wat eruit komt als je dat (europapa) als trefwoord mee zou geven.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver hupypupy
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 mei 2024 18:15 
JiMi

Niet te geloven. Klinkt echt goed en heel passend.
Naast een Honda Africa TWIN DCT als project een 1e serie CX500 genomen. Ik herinnerde me deze vanwege technische aspecten V-twin dwars, 4 kleppen/cylinder, cardan, vloeistofgekoeld en ca 200 kg.

Schrijver GL5
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 mei 2024 15:39 
Leuk deuntje.
Tja, banen komen en gaan en uiteindelijk zullen computers veel beter kunnen dan mensen.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Cx Riders song

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven