Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Nieuwe secretaris gevonden!

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 21 mei 2024 17:20 
Yes!!

Toch ook hier wil ik op de eerste plaats Werner 'dank je wel' zeggen en hopelijk blijf je onze 'Hof' CX-nar..
Dat willen we toch allemaal niet missen, je gekheid, vrolijke kop tijdens de bijeenkomsten en je behulpzaamheid!
Oké we hebben wel een keertje een onenigheid gehad, maar dat is tussen ons twee ook zo weer goed.

Thanks schat!!

Hé CX-twin!!
Leuk dat je het team mag en kan versterken en ik weet dat je het kan.
Sinds ik met Coen (de voorzitter, voor degenen die het nig niet weten zag een nieuweling op het forum), al bijna 19.jaar (!!), ben je gek van de CX.
Je hebt sinds 2006 al de nodige rij ervaring met (overleden) 'De Rode Woerd' en 'Puk' wordt nu ook onder handen genomen.. dan hebben we 'Appeltaart', 'Lammetje' en 'De Blauwe Smurf' nog...
Buiten dat ben je altijd behulpzaam en denk je mee.
Eindelijk is er nu ruimte om helemaal je ideeën te uiten en als secretaris het bestuurster te ondersteunen.
Ik mag het niet als de 'Vrouw van..' maar jij als tweelingbroer helemaal trots!!

Succes broer!!!

Angelique
Die super trots op deze mannen!
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 mei 2024 05:21 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Ik begrijp dat er een nieuwe secretaris is gevonden. Fijn dat iemand deze doorgaans veelomvattende bestuursfunctie wil gaan doen. Is het wellicht een idee dat hij of zij zich hier op het forum nader voorstelt? Het is maar een vraag hoor.

P.S. Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Vriendelijke groet, Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 25 mei 2024 08:59 
ik blijf zeker helpen en de vrolijke ''prettig gestoorde'' uithangen!
nu hoef ik me nietmeer te ''gedragen'' omdat ik bestuurslid ben(was)

groetjes werner (michael, veel plezier)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuwe secretaris gevonden!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven