Yes!!
Toch ook hier wil ik op de eerste plaats Werner 'dank je wel' zeggen en hopelijk blijf je onze 'Hof' CX-nar..
Dat willen we toch allemaal niet missen, je gekheid, vrolijke kop tijdens de bijeenkomsten en je behulpzaamheid!
Oké we hebben wel een keertje een onenigheid gehad, maar dat is tussen ons twee ook zo weer goed.
Thanks schat!!
Hé CX-twin!!
Leuk dat je het team mag en kan versterken en ik weet dat je het kan.
Sinds ik met Coen (de voorzitter, voor degenen die het nig niet weten zag een nieuweling op het forum), al bijna 19.jaar (!!), ben je gek van de CX.
Je hebt sinds 2006 al de nodige rij ervaring met (overleden) 'De Rode Woerd' en 'Puk' wordt nu ook onder handen genomen.. dan hebben we 'Appeltaart', 'Lammetje' en 'De Blauwe Smurf' nog...
Buiten dat ben je altijd behulpzaam en denk je mee.
Eindelijk is er nu ruimte om helemaal je ideeën te uiten en als secretaris het bestuurster te ondersteunen.
Ik mag het niet als de 'Vrouw van..' maar jij als tweelingbroer helemaal trots!!
Succes broer!!!
Angelique
Die super trots op deze mannen!
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.