Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Even voorstellen - Timmetje

 
Schrijver Timmetje
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 mei 2024 11:40 
Hallo allemaal,
Ik ben Tim en kom uit het mooie Drenthe.

Mijn vader had vroeger een rode CX500 waar ik als kind vaak mee achterop mocht. We hebben zo heel wat avonturen beleefd.
Nu ik zelf wat ouder ben lijkt het me leuk om een deel van die herinneringen opnieuw te kunnen beleven.
Daarom heb ik besloten op zoek te gaan naar een CX500 E (zal een bericht plaatsen in het deel wat daar voor bedoeld is).

Ben benieuwd naar alle informatie en ervaringen die hier op het forum te vinden zijn. Zal de komende tijd nog wel even druk zijn met het inlezen.

Voor nu een vriendelijke en enthousiaste groet!

Tim

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 25 mei 2024 14:49 | Aangepast door: MAST 
Hallo Tim. Welkom hier op het forum. Ik zag in je andere topic dat je opzoek bent naar een CX500E. Die worden helaas niet zo vaak meer te koop aangeboden. Op mp staat 1 mooie CX650E en een ' project' CX500E(sport) KLIK
Je kan ook eens kijken op ebay.de, daar staan soms nog wel CX'en te koop.
Succes met zoeken en inlezen!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Timmetje
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 mei 2024 20:17 
Hallo Marcel,
dank voor je bericht. Het web speur ik inderdaad al een paar dagen af. Zo'n motor uit het buitenland halen is een mogelijkheid natuurlijk, maar het lijkt me ergens nog leuker om er eentje te vinden uit een stoffige schuur van een Nederlandse eigenaar.

Heb ook geen idee of de oude motor van mijn vader nog rondrijdt. Het kenteken heb ik niet, maar weet dat hij een grote kuip heeft laten monteren bij de firma Doggers. Later is er ook nog een kofferset gemonteerd.

Ben benieuwd wat voor leuks er op mijn pad komt.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even voorstellen - Timmetje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven