Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Carburateur CX500 Eurosport reviseren

 
Schrijver Joost2301
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 aug. 2024 16:22 
Hoi allemaal,

Ik ben Joost, nieuw op dit forum. Ik heb sinds kort een CX500E (bj 1982), die in heel veel stukjes ligt. Ik wil beginnen met alles schoonmaken. Ik ga de carburateurs ultrasoon reinigen en wil daarna met een revisiekitje de boel weer vers in elkaar zetten. Daar zit mijn probleem: ik kan niet de juiste set vinden (volgens mij). ik had wel een goedkoop AliExpress kitje gevonden (€ 16), maar die is volgens mij niet geschikt voor mijn model. Iemand tips?
1982 Honda CX500 Eurosport

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 aug. 2024 16:32 | Aangepast door: erikcx 
Ik heb zelf geen E type, maar DIT is misschien wat je zoekt......

En HIER de hele onderdelen lijst (die ik wel via de zoekmachine vind maar niet via hun site )

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 1 aug. 2024 16:37 
Welkom Joost. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar dit (KLIK) is te koop bij Roukama. Geen idee of dit een andere kwaliteit is als de spullen die bij ali-express te koop zijn.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ottertje
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 aug. 2024 20:08 
Hoi Joost. Kijk even bij Marco Becker op de site. Of mail hem. Hij weet precies wat je moet hebben.
Nu tijd om een leuk project aan te pakken. Wil een CX500C ombouwen tot caferacer. Hoop veel van jullie te leren.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Carburateur CX500 Eurosport reviseren

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven