Helaas ontvingen wij een triest bericht van Chiel, de zoon van Beussie:
Beste leden van de Honda cx 500 club
Helaas moet ik jullie allen mededelen dat een van ons / jullie leden. Tot op kort ernstig ziek is. Sinds afgelopen weekend is "beussie" ook wel Gerhard van Beuzekom, / mijn vader. Dit weekend door een beroerte / wegvaller in het ziekenhuis beland
Uit onderzoek naar de oorzaak is hierbij naar voren gekomen dat beussie. een aggresieve vorm van kanker heeft wat vanuit zijn lever is afgetakt tot naar zijn hart. Behandeling is hiervan niet tot nauwelijks meer mogelijk.
Helaas kijken we hier tegen een x aantal dagen / weken aan.
Hij heeft mij gevraagd om alle CX 500 leden hiervan op de hoogte te brengen.
Voor de mensen / kennisen die hem nog willen zien.
Hij ligt in het Medisch centrum alkmaar. Afdeling 140 plaats vindend op de 1e verdieping. (Vanuit de lift gezien. Noord-noord-oost gangpad . 3e kamer aan de linkerkant van de gang.
Bezoek uren van ziekenhuis zijn.
10:30 tot 11:30
15:30 tot 17:00
18:00 tot 19:30
Voor nu ligt hij nog stabiel maar het is helaas wel merkbaar minder aan het worden.
Hij is via whatsapp nog wel te bereiken. Door vermoeiing zal hij soms wel niet in staat zijn om zijn berichten meteen te lezen.
Met deze mail wil ik jullie allen bedanken voor de leuke en gezellige tijden die jullie met beussie hebben meegemaakt.
Tevens willen wij met deze mail. Ook meteen het lidmaatschap van G.C. Van Beuzekom en mocht ie nog bestaan van M.A. Van Beuzekom bij de CX 500 club opzeggen.
Ontzettend bedankt! Ook namens de familie
Met vriendelijke groet
Michiel van Beuzekom
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison