Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Lamporen met knipperlichthouders CX500c 1982

 
Schrijver Hans Driessen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 aug. 2024 16:17 
Hallo beste mensen,
Dat de Honda CX500 ouder wordt is helaas een gegeven. Dat soms een simpel onderdeel het voortbestaan van de motorfiets bedreigd is daarbij dan ook logisch. Onlangs ( 1 jaar geleden ) heb ik via Marco Becker een gereviseerd motorblok op mijn Honda CX500c hangen. Spijtig genoeg na een jaartje bespeur ik dat mijn richtingaanwijzer lampen er langzaam aan het afvallen zijn. Vanbinnen uit is er roest aan het inwerken op die hele constructie om de koplamp hoog te houden. Ik zoek nu dus een knap stelletje van die houders. Wil er stad en land wel voor afreizen, als ze maar in beter conditie zijn dan mijn huidige setje. Laat het mij maar weten. 0650500372 WhatsApp kan. Fotootje ervan maken en prijsje. Afstanden geen bezwaar. In NL taalgebied, maar ook Duitsland geen punt
kan niet hier, maar ik heb echt een Honda CX500c 1982

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 15 aug. 2024 09:46 
Gezien bij de oosterburen:Lamporen CX500C. Niet de mooiste en hoge verzendkosten.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 17 aug. 2024 10:15 | Aangepast door: coenox 
Ik heb mogelijk nog een setje liggen, maar ivm Collendoorn en vakantie kan het even duren voordat ik dat in mijn opslag kan checken. Dus als je geen super haast hebt...
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 20 aug. 2024 19:02 | Aangepast door: MAST 
Op marktplaats gezien, tussen andere CX onderdeken. Deze lamporen. (even verder scrollen naar foto 4 en 5)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Lamporen met knipperlichthouders CX500c 1982

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven