Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Liefde op het eerste gezicht?

 
Schrijver Wouter
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 sept. 2024 16:55 
cx500 Italië

Dag allen, mijn naam is Wouter. Ik ben momenteel op vakantie in Italië en vanmorgen zat ik ergens in een klein dorp nietsvermoedend aan mijn koffie toen er een motor voorbij kwam rijden en verderop stopte. De machine trok meteen mijn aandacht en ik ben dan ook meteen opgestaan om te gaan kijken (zie de foto als het plaatsen gelukt is), ik wilde maar wat graag weten welk merk/type het is! Blijkbaar een Honda cx500, het blok deed me erg denken aan een moto guzzi blok, ook daar hou ik van
Lang verhaal kort, op slag verliefd natuurlijk en nu wil ik er ook een! Dit forum lijkt me een mooi begin van m'n cx avontuur

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 3 sept. 2024 23:14 | Aangepast door: MAST 
Welkom Wouter op het forum!
Wat een bijzonder verhaal om de CX zo te ontdekken en er 'verliefd' op te worden. Heel wat mensen hier hebben die 'liefde' voor de CX al een tijdje.
Daar kan jij wellicht gebruik van maken want in al die jaren is er al heel wat kennis en informatie op dit forum terecht gekomen.
Mocht je een CX zoeken, er staan soms exemplaren op marktplaats of worden hier te koop aangeboden. (heb je al ontdekt zag ik).
Op de site staan ook nog tips waar je op moet letten als je er een wil kopen. ( tabblad "over CX") of klik hier
Succes met je zoektocht.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Wouter
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 sept. 2024 23:18 
Bedankt!!

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 sept. 2024 08:45 
Hoi Wouter,
Ik weet niet waar je woon, maar ik ben op het punt gekomen mijn cx 500 te verkopen hij is echter blauw, ik heb ook nog een andere in onderdelen met en goed frame.
ik woon in Culemborg aangezien ik een knie en heup prothese heb kom ik er niet meer aan toe om er mee te rijden en te sleutelen.
doe maar een pbtje

gr Arnold

Schrijver Guus
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 sept. 2024 22:49 
Hallo Wouter,

Je hebt een PB.

Groet Guus

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 5 sept. 2024 11:28 
He Wouter,

Welkom hier en een leuke manier om verliefd te worden. Ik ben al 38 jaar verliefd op mijn CX en heb Moto Guzzi motor schoenen 😎.

@Arnold: balen dat je moet stoppen, maar dat moment komt voor ons allemaal een keer

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Liefde op het eerste gezicht?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven