Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuwsbrief december 2024

Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 29 dec. 2024 18:22 
Door omstandigheden is het tijdelijk niet mogelijk om de nieuwsbrief per email te sturen.
Vandaar dat we de tekst hier in een topic plaatsen (en het is ook terug te vinden op de Home pagina)

Kerst is voorbij en 2025 staat op de stoep. Het zijn nog steeds donkere dagen, we kunnen niet wachten tot de zon door komt en we weer de weg op kunnen. Dit is wel de tijd om eens terug en vooruit te kijken. Wij hebben dat als bestuur een paar weken geleden al gedaan. Daarin keken we terug op een goed jaar, met weer een mooi treffen in Collendoorn. Maar ook een jaar waarin we helaas weer afscheid van mensen hebben moeten nemen. We hebben ook naar de financiële situatie van de stichting gekeken. Die is op zich goed, maar wel een beetje broos. Dat betekent dat we volgend jaar nog eens goed naar de uitgaven willen kijken. Ook de inkomsten zijn in de afgelopen jaren teruggelopen. Net als heel veel oldtimer clubs zijn we aan het vergrijzen. Clubleden stoppen met hun hobby of overlijden. Jonge aanwas is er weinig. Waar we in het verleden 70 donateurs hadden, zitten we nu rond de 30. We redden het nog wel een paar jaar, maar hoe lang is een beetje de vraag. Wellicht kunnen we op een gegeven moment in een andere vorm door. In 2025 gaan we in ieder geval weer met goede moed het jaar in. Komend jaar komt er gewoon weer een nieuwjaarsbijeenkomst, een onderdelenbeurs en een clubweekend. Daarvoor gaan we je natuurlijk wel weer vragen om een kleine bijdrage aan de club te doen.

Nieuwjaarsbijeenkomst.

We hebben een nieuwjaarsbijeenkomst gepland op 26 januari 2025. We zijn weer welkom in het clubgebouw van de Motor Vereniging Almere.

Doneren

Einde van het jaar betekent ook dat we weer om een kleine bijdrage gaan vragen. Wil jij je steentje bijdragen aan de club dan kan je donateur worden door een bedrag van minimaal 20 Euro over te maken op rekening NL09 INGB 000 501 0587 ten name van de Stichting CX MotorVrienden. We krijgen vaak hogere donaties en dat wordt zeer gewaardeerd. Daarom verhogen we het minimumbedrag niet. Maar mocht je iets extra's over hebben.... Als je voor het eerst doneert: vergeet niet om je aan te melden als donateur via de site. We hebben anders geen adresgegevens en dan kunnen we je geen pas en een bedankje sturen. Natuurlijk kun je ook contant betalen tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst. Dankzij jouw bijdrage kunnen we de website onderhouden, shopspullen inkopen en ons clubweekend organiseren. Onze dank is groot!

Alvast een goed en gezond 2025!

Bestuur CX MotorVrienden
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ron
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 dec. 2024 06:48 | Aangepast door: Ron 
MAST:
we kunnen niet wachten tot de zon door komt en we weer de weg op kunnen.

Nog even geduld Marcel, ik hoop de 650 het voorjaar klaar te hebben

MAST:
Jonge aanwas is er weinig.

Ik zal me als "jonge aanwas" aanmelden als donateur, en een ruime donatie doen zo'n leuke en behulpzame club en forum vindt je niet zomaar, en mag zeker niet verdwijnen.
Per aspera ad astra

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 dec. 2024 13:28 | Aangepast door: sieds 
en gedoneerd

maar een CX treffen NL op 16 aug zal niet gaan, zit ik op het strand in DK bij het Rømø Motor Festival.
De week ervoor is 7 dagen de BSA rally, ook in Denemarken.
Volle agenda maar Vechta op 21 juni moet lukken

Rømø Motor Festival
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 31 dec. 2024 02:12 
MAST:
Het zijn nog steeds donkere dagen, we kunnen niet wachten tot de zon door komt en we weer de weg op kunnen.

ik heb zoals de meeste weten momenteel geen cx, maar die ik had daar zat wel een koplamp op zodat ik met de donkere dagen ook kon rijden
verder komt er in t nieuwe jaar weer een cx , eentje met een mooi geluidje (althans ik vind die roffel mooi) en nee geen herrie uitlaat ,gewoon de standaard uitlaat.
ik zal jullie zien op de nieuwjaarsborrel....

groetjes werner (die geen agendabeheer meer is hoewel t nog achter mijn naam staat)(dus ik kan me sinds afgelopen treffen weer gedragen zoals vroeger hahaha)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven