je hebt gelijk ouwe jan , er was in één motorsteun al een heel gat ingefreten door de roestduivel, welk ik dan maar dichtgelast heb ( zwakke plek bij het cx frame) dus conserveren die handel , en best zoals je zegt door tectyl, dit geld echter ook voor de achterbrug waar reeds twee gaatjes voorzien zijn( gelukkig was deze mooi intact).
eerst dus de silverwing volledig gesloopt en het frame ontdaan van loshangende lakdelen en roestvorming waarna ik er een laag roestontbinder heb opgezet zodat alles mooi geconserveerd blijft , daarna een eerste laklaag erop gezet ( op aanraden van een goede kennis carrosie en vervolgenseen goede laag spuitplamuur met verharder , de eerste laklaag dient dan ook voor als je de spuitplamuur begint te schuren dat je beter ziet als je erdoor bent door die vorige laklaag .Nadat ik alles een drie dagen heb laten rusten , alles lichtjes geschuurd en klaar gemaakt om de definitieve laklaag erop te zetten , alles opgehangen en alle losse delen die mee dienden gespoten te worden er mooi bij gehangen en gelakt. dat was gisteren ( zaterdag 26/06) het resultaat mag er best zijn en ziet er uit als nieuw.
Intussen had ik de voorvork ook reeds bij de honda dealer binnen gebracht om nieuwe manchetten (dichtingen) te laten zetten en nieuwe olie er in te doen zodat die ook perfect in orde zijn .Enkel spijtig dat ik niet zo goed ben in het maken van een site , want dan stond de commentaar er mooi bij en was het allemaal een beetje mooier ingekleed.Het kkleine fotootje van de zilvere silverwing , zou het eindresultaat moeten worden . één iets nog , alles wordt zelf gedaan enkel de kuip , tank en zij stukken en het ( kontje) wordt binnen gebracht om te laten lakken , zodat het resultaat zeker zonder foutjes zou zijn
greets en tot de volgende stap
alles wat je zelf doet doe je meestal beter