Nou, wat een hartelijk welkom. Ik zal jullie even voorzien van wat antwoorden. Het bouwjaar van mijn CX is 1983 en hij is al bijna 10 jaar in mijn bezit, en dat blijft hij ook tot het einde van mijn (of zijn) dagen.
Voor wat mijn naam betreft, tja, bij het invoeren van mijn inlognaam werd mij verzekerd dat ik 40 tekens ter beschikking zou hebben, helaas is nu het laatste (en mooiste!!) stuk van mijn achternaam weggevallen, dus toch geen 40 tekens, of bespeur ik hier enige discriminatie van eigenaren van titels die ook nog een dubbele naam voeren?? Anyway, op deze manier kunnen jullie nooit achterhalen tot waar mijn rijk zich uitstrekt. Wellicht kan de moderator hier iets aan veranderen.
Voor wat betreft de andere motor die ik in mijn bezit heb: daar wil ik ook geen kwaad woord over horen, want hij is zo snel als de wind en rijdt fantastisch. Op de CX heb ik de 200 kmh nog niet gehaald!
Maar aangezien jullie hier allemaal CXers zijn, zul je daar geen boodschap aan hebben.
Mochten er nog vragen zijn: ik garandeer geen antwoorden, maar je mag het altijd proberen ;) |