Yes. Ik ben een non-watje !
Ben vanuit Vleuten (niet vragen wat ik daar deed) naar de jaarbeurs in Utrecht gereden voor een cursus. Op mijn ouwe rooie met CX badkuip. Op de A2 was het behoorlijk oppassen. Midden van de rijstrookpakken zodat je bij windstoten in ieder geval de rijstrook kon aanhouden.
Terug rond een uur of half zes. Daarvoor nog even op het stationsplein geweest. Je kon over de koppen lopen. Er reden geen treinen. Mijn CX stond buiten onder een laagje natte sneeuw. Maar, starten en lopen. Wat was ik blij dat ik op de motor was. Centrum Utrecht was een chaos. Kruispunten stonden vol met auto's. Het was ook nog eens HCC. Langzaam tussen de auto's door ben ik de stad uitgereden. Het weer viel toen mee. Echt koud heb ik het ook niet gehad. Ben er wel achter gekomen dat ik nieuwe handschoenen moet hebben omdat deze niet waterdicht zijn.
Al met al vond ik het een belevenis en vond ik het rijden erg meevallen. Totaal zo'n 40 km afgelegd.
Coen
(die Hans veel beterschap wenst en zeker weet dat het weer gaat lukken met motorrijden)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison