De oplettende lezers hebben misschien al ontdekt dat er een tweede moderator aktief is op het prikbord. Naast mezelf is Gea (Startweer) geautoriseerd als moderator. Zij gaat mij een aantal maanden vervangen.
Ik ga het sportieve niveau van de CX-rijders proberen op te krikken. Ik ga op 2 april a.s. namelijk een voettocht van 2700km naar Santiago de Compostella in Spanje ondernemen. Met een rugzak trek ik er ruim vier maanden op uit, half augustus ben ik terug. Gedurende die tijd lukt het me dus niet om te moderatoren, dat gaat Gea dus doen. Natuurlijk zal ik onderweg afentoe in een internetcafe onze website bezoeken, en misschien ook wel een berichtje achterlaten.
Ik hoop in Santiago een kaarsje op te steken voor de veiligheid van al onze CX-rijders :).
Mensen, maak het Gea niet te moeilijk als ik weg ben. Daar heb ik alle vertrouwen in, want we hebben een voorbeeldig prikbord.
Een nadeel zit er wel aan, ik mis de meeste CX-aktiviteiten dit jaar. Ik hoop toch nog een gedeelte van SJK mee te kunnen maken. |