Hallo allen, ik zet het hier maar neer, want het is nog niet echt een vraag, meer een onderzoek naar interesse.
Samen met mijn meisje heb ik een huis gekocht, das natuurlijk goed nieuws. Het mindere nieuws voor mijn GL400 is dat ik daar geen ruimte voor heb in mijn nieuwe huisje, ook staat ie inmiddels al weer bijna een jaar stil.
Het was mijn eerste motor en ik heb er met veel plezier op gereden. Het uiterlijk zag ik toen niet zo zitten dus ik heb het nodige spuit en zaag werk verricht (niet aan vitale onderdelen hoor). Maar het zal wel weer een klus zijn om hem in originele staat terug te brengen. Omdat het een enigsidns appart model is zoek ik dus iemand die de motor van me over wil nemen (voor weinag natuurlijk) maar die daar dan wel bij beloofd het ding niet meteen uit elkaar te halen en in onderdelen te verkopen, maar die de uitdaging aan gaat om de motor terug te brengen in originele staat. Motorisch is het ding in orde, beurtje moet wel (olie,filter, bougies+kleppen stellen) Dat heb ik zelf een keer of 2 gedaan, maar ja, nu rijd ie niet dus... Doorhet lange stilstaan start ie nu maar op 1 cilinder, als je er dagelijks mee rijd verdwijnt dit na een paar dagen. Goed, schrik niet, hij staat er nu zo bij:
link1 ivm layout verpesting
link2 ivm layout verpesting
Voor meer info kun je mailen of hier reageren, ik probeer het in de gaten te houden.....