Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Groot verdriet

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 sept. 2006 18:37 
Beste vrienden, ik moet hier eventjes iets kwijt, vorig weekend gingen puk en ik toerke rijden met ons tufferkes richting Walonnië, stoppen we onderweg, zetten we onze silvers lekker knus, dicht bijeen met de ketting verbonden, veilig zou je denken............ niks is minder waar!! Wat blijkt, dat er eentje doodleuk, heel hardhandig, bruut en met harteloos geweld mijn favoriete silverpart, mijn laatste stukje feminin feeling, mijn kleine beetje trots,er gewoon heeft afgerukt, mijn EAGELTJE was verdwenen! SNIK, het doet pijn te weten dat er mensen zijn die dit doen!Aan allen die dit dus doen, JULLIE ZIJN HARTELOOS!!!

Schrijver blondie
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 sept. 2006 18:38 | Aangepast door: blondie 
Geplaatst: Sep 12, 2006 18:37:23

Beste vrienden, ik moet hier eventjes iets kwijt, vorig weekend gingen puk en ik toerke rijden met ons tufferkes richting Walonnië, stoppen we onderweg, zetten we onze silvers lekker knus, dicht bijeen met de ketting verbonden, veilig zou je denken............ niks is minder waar!! Wat blijkt, dat er eentje doodleuk, heel hardhandig, bruut en met harteloos geweld mijn favoriete silverpart, mijn laatste stukje feminin feeling, mijn kleine beetje trots,er gewoon heeft afgerukt, mijn EAGELTJE was verdwenen! SNIK, het doet pijn te weten dat er mensen zijn die dit doen!Aan allen die dit dus doen, JULLIE ZIJN HARTELOOS!!!
sorry vrienden, ik was blijkbaar niet ingelogd, bovenstaand artikel is dus afkomstig van BLONDIE

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 12 sept. 2006 18:58 
en hij was zo mooi!! heel erg jammer voor je.ik hoop van harte dat je je motor nog op een of andere manier terugkrijgt. ik vrees alleen dat dat moeilijk wordt.
veel sterkte.
theo

Schrijver blondie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 sept. 2006 19:11 
Bedankt, maar terug vinden, neen, is gewoon stuk gerukt, spijtig.............
Zal hem gewoon vernieuwen, met goeie moed, misschien tegen beter weten in,
maar zal het toch doen, dus blijf er allemaal vanaf!!!!!!!!!!!!!!! haha

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 sept. 2006 19:13 
Blondie,

Ik sta versteld, zoiets verwacht je niet. Sterkte.

Jan

Schrijver blondie
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 sept. 2006 19:14 
Theo, is mijn EAGEL die weg is, niet mijn hele motorke, hahahaha
Gelukkig maar

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 sept. 2006 19:16 | Aangepast door: dikkezeug 
Oops, Ik geloof dat ook ik het verkeerd had begrepen. Gelukkig maar want dat zou helemaal verdrietig geweest zijn maar inderdaad wel een zeer harteloze misdaad.

Er is tegenwoordig geen respect meer voor andermans eigendommen. Wat een stelletje vandalen!!

Ik wens je in ieder geval sterkte!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver blondie
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 12 sept. 2006 19:39 
Jullie mannen toch, lees eens wat T R A G E R................. lol

Schrijver udent

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 12 sept. 2006 19:51 
ok, maar dan moet je me , en enkele anderen wel evem uitleg geven Caroline.
Wat is je EAGEL??? , ik denk niet je ego, want dat is niet te stelen bij jouw, ook niet een egel, wat dan???

Gr Theo.,
theo cx ds

Schrijver gompie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 12 sept. 2006 20:15 | Aangepast door: gompie 
Er is dus een egeltje van je motor afgerukt, je eageltje is dus nu verrukkeluk verongelukt...
Dat is natuurlijk verschrukkeluk jammer en ik hoop dan ook dat je weer snel een soortgelijk model eageltje vinden mag.
Groeten van Dirk (die avond aan avond naar die Vlaamse dame om zijn TomTom luistert om dat verrukkelijke accent te leren...)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 12 sept. 2006 20:51 
Heren zie de foto van de motor van de maand en voor op het spadbord staat blondie's eageltje.
en als ik het goed begrijp is zelfs je spadbord erdoor gesneuveld. Schande schande geen respect meer voor ouderen tegenwoordig dat ze dat maar ggan doen met een nieuwe dikke goldwing (sorry werner). veel sterkte en succes met de reparatie.
cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#12 | Geplaatst: 12 sept. 2006 21:07 
ja cosmar bedankt he, die mensen met een mooie dikken nieuwe goldwing hebben er net zo hard en ook net zoveel liefde ingestoken als de cx rijders hoor!!!
iedereen moet gewoon van andermans (en ook ander-vrouws) spullen afblijven!!!
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 12 sept. 2006 22:54 
Mijn medeleven heb je.

Ze weten niet wat ze doen, zomaar aan iemands "inner feeling" zitten mett hun poten. De vernietiging van de uiting van persoonlijke vrijheid. Een aanslag op het neusje van de zalm...euh , ik bedoel de Silverwing.

In één woord : Schande

niet dat dit helpt, maar toch....

Harmony,
Hans.
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver gompie

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 12 sept. 2006 23:22 
Het is in principe een inbreuk op je persoonlijke leven, of zoals Harmonium Hans dat zo mooi zegt: een inbreuk op de uiting van persoonlijke vrijheid.

--- The Eagle has stranded... ---

Jammer, kost een hoop werk om het weer na te maken...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver beussie
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 13 sept. 2006 00:07 
ook ik vind het niet horen om andermans eigendommen te vernielen en te stelen maar wat dit te maken heeft met een GOLDWING ontgaat mij even want ook ik rij een Goldwing.
Blondie veel sterkte bij het dragen van het verlies van je eagle ke
groeten Beussie

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Groot verdriet

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven