Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

nieuwe sloffen

Schrijver marco.becker
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 sept. 2006 09:50 
Een bekend making, Gea der fiets genaamd Harrie (the old one!) heeft nieuwe sloffen van het type BT45 gekregen. Tevens is de ventilater vast gelijmd aan het alu huis. Dus the old harrie is niet meer schor.
Daarnaast zit het make up kofferjte weer vast op de cx. Deze zit dus danig vast dat haar zoon er tegen aan kan gaan zitten. Dus voor bekenden onder ons, je kan er gewoon weer achter aan rijden, het zal er echt niet meer afvallen.

Dan voor de bekenden onder ons, op het stuur heb ik kunnen zien dat er een nieuw schoke knopje zit, deze is door de dame zelf gemonteerd. Dit is echt een verademing voor old Harrie.
Dus mede leden, als old harrie gespot word, vraag eens aan de dame die er op zit hoe het er mee is, en vooral hoe harrie op de nieuwe sloffen rijdt.
Groetjes marco.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 sept. 2006 09:54 
Dat zal een wereld van verschil zijn met de "oude sloffen". Die kun je misschien nog doorverkopen aan Valentino Rossi.
Veel plezier!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 sept. 2006 10:35 
Tijdens SJK 2005 kregen Harry/Gea de prijs voor de gladste achterband. Tijdens SJK 2006 scheelde het weinig of ze had die twijfelachtige eer opnieuw gekregen. Gelukkig zit er nu nieuw rubber onder, de herfst is immers in aantocht.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver marco.becker
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 sept. 2006 10:48 
Die oude sloffen heb ik opgeborgen in het grote banden argief, afval container voor banden.
Valentino rossi kon er niks meer mee.
Het rubber was door de tijd aardig verhard. Nu voelt het allemaal veel lekkerder aan.

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 sept. 2006 11:43 
Ga ik ff boodschappen doen: hebben de heren het meteen over mij en mijn fiets!
Vanmiddag kan ik mijn vriend weer ophalen en zelf constateren of het kabaal verminderd en de sloffen verbeterd zijn. En vervolgens met angst in mijn lijf de siliconenlaag eraf rijden.... Wat een gedoe. Maar.... vanaf vanavond ben ik weer 'on the road'!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 sept. 2006 12:28 
goed he, dat rijden valt wel mee, niet bang zijn, gewoon rijden en dan gaat het helemaal goed komen. Ik denk dat de banden nu al meer grip hebben dan de uode banden. Dus niet bang zijn.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 23 sept. 2006 18:06 
Hoi Gea,

Blij om te horen dat je weer nieuw rubber onder Harry hebt zitten. (Mmmh, is dat wel een nette uitdrukking?)

Veel plezier ermee. Wees alleen wel nog even voorzichtig op nat wegdek dus even geen voetsteunen schrapen!

Groetjes,

Wouter
(die erg vermoeid is na een dag zinloos sleutelen om een ander blok te monteren)
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver startweer
Gast 
#8 | Geplaatst: 23 sept. 2006 18:40 
Hoera! Harry en ik zijn weer thuis. Wouter, jij hebt vast nog nooit achter me gereden, dan liet je die opmerking over voetsteunen wel achterwege :-)
Motorblok maakt véél minder herrie, wegligging is verbeterd, topkoffer zit goed vast, distributieketting gesteld, olie ververst, nieuw luchtfilter, kleppen gesteld, radiator-fan vast gezet. Wij hebben genoten, mijn vriend Harry en ik, van de terugreis.
Gelukkig rammelt 'ie nog wel een beetje, dat schijnt belangrijk te zijn voor een CX :-)
Helaas ben ik morgen niet in de gelegenheid om de toerrit te rijden. Je kunt blijkbaar niet alles hebben :-)

Gea (blij!!)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 23 sept. 2006 22:34 
Knabbel & Babbel zijn ook heel blij dat het makeup koffertje van Gea nu weer stevig vastzit.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 nieuwe sloffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven