Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuwwww

Schrijver voorbijganger
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 sept. 2006 10:20 
Hoi allemaal,

ik ben rdelijk nieuw hier, ik had me nog niet voorgesteld realiseerde ik me gister na een telefoontje van Sieds uit Grou.
Wie ben ik ?
Ik ben Ton en was een heropstapper sinds vorig jaar. (maart 2005)

In 1990 heb ik mijn BMW r80/7 van de hand gedaan en sinds vorig jaar heb ik weer een (aantal) motoren (gehad).
Een Yamaha Xt 550 was mijn eerste aanschaf vorig jaar , twee cb 650 volgden. Een hernieuwde kennismakng met een BMW R100RT uit 1987 kwam daarbij. Die Bmw heb eergister weer op 10.000 km gezet. Een yamaha Tr1 kwam er eind vorig jaar nog bij en in mei dit jaar was een yamaha Xs750 de laatse die een plekje kon krijgen in huize voorbijganger.
Dat was echt niet mijn motor en die moest weg, ik wilde een Honda CX en die heb ik nu.

De Cb 650 s heb ik ook zo goed als in onderdelen verkocht (er is nog wel wat , wat plek in staat te nemen dus eventuele geintreseerden neem maar contact op.
dan kan ik je een lijstje mailen met wat er nog is.

Momenteel heb ik dus de Xt 550, de BMW R100Rt, de Tr1 en de CX van Honda. 3 tweecilinders, en een eenpitter. Of twee v Twins, een boxer en een staande 1 cilinder.

Ik ben getrouwd en heb twee thuis wonende zoons waarvan de jongste Fabian van 10 jaar de meest fanatieke bijrijder is.
Zijn favoriet is de XT.

Zo dat was voorbijganger dus en nu ben ik weer een beetje meer bekend dan onbekend.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 sept. 2006 10:22 
Leuk dat je je even hebt voorgesteld.
Welkom!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 sept. 2006 10:27 
Hoi Floris,

Tja dat moest nog ik nog doen, ik snuffelde al een paar weken hier rond.
en had zelfs al wat op het prikbord te koop staan en vragen gesteld over de CX.

In showroom staat mijn Cx
Nr 79

Schrijver marco.becker
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 sept. 2006 10:49 
zie je niet vaak dat iemand zich zelf voorstelt, het siert je wel.
groetjes marco becker.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 sept. 2006 18:10 
Welkom bij de club en leuk dat je jezelf even voorsteld. Dat zouden nieuwe leden veel meer moeten doen want het helpt bij het breken van het ijs. Leuek collectie. Pas wel op want het CX virus is zeer aanstekelijk. Het begint bij 1. Dan komt er een donorfiets bij die te goed is en ook de weg op gaat en dan is het einde zoek! Ik heb nog maar weinig mensen ontmoet die maar 1 CX hebben staan dus je bent gewaarschuwd.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 sept. 2006 19:17 
Dat niet niet iedereen zich voorstelt heeft ook te maken met het feit dat je anoniem hier kunt posten en inloggen.
Er is een rubriek showroom daar worden de motoren geshowd van diegene die dat willen zo,n rubriek kan ook voor de eignaars van de Cx en.

Betret het aantal Cx en ik heb niet meer plek, dus dan zou er wat anders weg moeten.dat kan alleen de Tr 1 zijn.
Die V twin is wat log voor kleindere ritten en voor de lange heb ik de BMW.
Denk dan aan meer dan 100km en meer.

Die Tr 1 kun je zo op naar zuid frankrijk als je wilt dat trekt ie makkelijk.

groetsels van Ton

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuwwww

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven