Hoi allemaal,
ik ben rdelijk nieuw hier, ik had me nog niet voorgesteld realiseerde ik me gister na een telefoontje van Sieds uit Grou.
Wie ben ik ?
Ik ben Ton en was een heropstapper sinds vorig jaar. (maart 2005)
In 1990 heb ik mijn BMW r80/7 van de hand gedaan en sinds vorig jaar heb ik weer een (aantal) motoren (gehad).
Een Yamaha Xt 550 was mijn eerste aanschaf vorig jaar , twee cb 650 volgden. Een hernieuwde kennismakng met een BMW R100RT uit 1987 kwam daarbij. Die Bmw heb eergister weer op 10.000 km gezet. Een yamaha Tr1 kwam er eind vorig jaar nog bij en in mei dit jaar was een yamaha Xs750 de laatse die een plekje kon krijgen in huize voorbijganger.
Dat was echt niet mijn motor en die moest weg, ik wilde een Honda CX en die heb ik nu.
De Cb 650 s heb ik ook zo goed als in onderdelen verkocht (er is nog wel wat , wat plek in staat te nemen dus eventuele geintreseerden neem maar contact op.
dan kan ik je een lijstje mailen met wat er nog is.
Momenteel heb ik dus de Xt 550, de BMW R100Rt, de Tr1 en de CX van Honda. 3 tweecilinders, en een eenpitter. Of twee v Twins, een boxer en een staande 1 cilinder.
Ik ben getrouwd en heb twee thuis wonende zoons waarvan de jongste Fabian van 10 jaar de meest fanatieke bijrijder is.
Zijn favoriet is de XT.
Zo dat was voorbijganger dus en nu ben ik weer een beetje meer bekend dan onbekend. |