Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

wat is mijn CX waard?

Schrijver Johnda
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 sept. 2006 20:57 
duidelijke vraag. ik wil mijn CX verkopen, maar weet niet wat een reële prijs is. frame en chroom en de velgen zien er perfect uit. dus de uiterlijke staat is prima. alleen is de stator niet goed meer en is 1 van de voorvorkkeerringen lek. voorband is aan vervanging toe en de toerenteller kabel is gebroken.
helaas moet ik mijn CX verkopen vanwege ruimtegebrek, omdat ik (als de CX is verkocht) een chopper wil kopen.

mvg,

John

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 sept. 2006 22:03 
Het is wat de gek er voor geeft, maar je kunt altijd hoger vragen dan je hebben wilt dan heb je speel ruimte dwz je kunt zakken met de prijs.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 sept. 2006 22:40 
Je hebt de foto's hiervan wel eens eerde geplaatst op de site en van wat ik daarvan gezien heb, verkeerd deze cosmetisch in goede staat. De voorvork keering en voorband heeft niet zoveel effect op de waarde maar de stator is een tijdrovend en kostbaar karwei waardoor de waarde van je CX flink zou kunnen dalen. Een goed lopende en goed uitziende verzorgde CX kan tussen de 400 en 800 Euro opbrengen. Silverwings, Eurosport en alle 650 varianten kunnen wat meer opbrengen.

Ik denk echter dat vanwege de kapotte stator tesamen met de andere mankementen je er niet meer als 400 Euro voor zal krijgen.
Dit is altijd het grootste probleem met deze fietsen. Wat je er in stopt krijg je er niet meer uit. Dit is eigenlijk simpel vanwege de vrij lage markt waarde van de CX omdat er nog zoveel in omloop zijn.

Als je de mankementen repareert zal je er ontzettend veel plezier van beleven en de waarde van de fiets zal dan ook meteen omhoog gaan.

Bedenk ook hoeveel je zelf voor een CX zou willen betalen waar technish nog een en ander aan moet gebeuren.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 sept. 2006 02:50 | Aangepast door: gompie 
Men wilde voor mijn PhoeniCXje wel € 100,= geven, mits ik hem zou inruilen tegen een Yamaha. :(
Dit geeft mij echter niet de financiële speling die ik graag zou willen.
Zo'n speling ontstaat pas indien men de wérkelijke waarde van een CX zou inzien.
(lichtelijk onbetaalbaar dus...)
Ik blijf dus met zeer veel plezier CX'en!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Johnda
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 sept. 2006 11:30 
ja, als je de CX gaat inruilen, dan krijg je er helemaal weinig voor.

ik had ook zo'n 400 euro in m'n hoofd, omdat ik denk dat er geen 2de zo mooi is van dat bj.

als er iemand is die er 375 voor over heeft, dan is ie verkocht. zit ook nog een heel mooi werkplaatsboek bij waar nog een prijskaartje op zit van 47,50 (guldens). krijg je er ook nog een dik en grote hoes bij.

ik zal nog wat meer foto's op m'n website zetten. www.freewebs.com/yesterdayishistory

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 wat is mijn CX waard?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven