Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Even voorstellen

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Bikerpietjuh
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 sept. 2006 13:46 
Hallo,
Ik ben Pieter, een regelmatig bezoeker van jullie onderdelenbeurzen en bij deze zou ik hier mijn eigen site willen promoten http://pietjuhsfietsjuhs.startje.com/ er staat veel info over alles wat met motoren te maken heeft, misschien hebben jullie er wat aan.
p.s zou mijn site als link op jullie hoofdpagina mogen, dan heeft iedereen er wat aan. ( sorry voor de brutale vraag ) groetjes Pieter.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 sept. 2006 14:59 | Aangepast door: Hans 
Het lijkt mij niet wenselijk om in zijn algemeenheid aan dergelijke verzoeken te voldoen.
Het vervuilt de site, wie kun je dan nog weigeren dus het hek is van de dam. De site-eigenaar krijgt waarschijnlijk betaald via het aantal hits/linken op sites (hij geeft onder gegevens als beroep op "dienstverlener"). En via google en tips van CX eigenaren kom je ook al een heel eind.
Dus wat mij betreft volstrekt overbodig en is de site absoluut nutteloos (betrokkene lijkt mij ook helemaal geen motorliefhebber).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 sept. 2006 21:40 
Nou volstrekt overbodig en absoluut nutteloos zijn inderdaad jouw woorden Hans en suggereren dat Pieter helemaal geen motorliefhebber is laat ik ook voor jouw rekening maar feit is wel dat er heel veel motorlinks zijn verzameld die best nuttig kunnen zijn dus als je wilt gewoon bij je favorieten zetten en wat mij betreft niet op bij de links op de site.
Groeten uit Gou
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver udent

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 sept. 2006 22:26 
is wel een leuke site om eens wat rond te neuzen.
maar het is wel zo , dat deze club de CX/GL van Honda promoot, Iedere link over CX?GL is welkom. Andere sites laten we aan de kijkers over om deze zelf evt op te slaan.

Groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver Hans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 sept. 2006 23:32 
Tja, ik zou zeggen zij die zich geroepen voelen, voeg die site gerust toe aan je Favorieten.
Ik blijf bij mijnm opmerkingen van volstrekte nutteloosheid en overbodigheid (neem die volgens Sieds dan ook helemaal voro mijn eigen rekening) en sluit mij an bij Theo.

Net geregistreerd en toch al regelmatige bezoeker van 'onze' onderdelenbeurzen (welke ? heeft ie een CX ?); tja je moet toch wat om gemakkelijk binnen te komen .....
Hou dit soort lieden buiten !

Schrijver Bikerpietjuh
Gast 
#6 | Geplaatst: 27 sept. 2006 01:40 
Hallo,
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan diegene die mogelijkerwijs een verkeerd beeld van mijn site heeft gekregen, ik wil nomaals benadrukken dat mijn site geen winstoogmerk heeft maar puur info en voor handige tips en adressen.
De beoordeling of een site goed of slecht is berust naar mijn mening op persoonlijke smaak en kan niet beoordeeld/geoordeeld worden door èèn persoon in een gastenboek en/of prikbord waar meerdere gasten/leden gebruik van maken.
Wat betreft het bezoek aan de beurzen; ik ben op de beurs in Bunnik geweest op het bedrijventerrein van Patrick Versteeg, en op de beurs in Veghel in de overdekte hal tussen de landbouwmachines.
Wat betreft de laatste vraag van jullie; ik rijdt een Honda GL 500 uit 1983.
Ik hoop hiermee wat van jullie vragen/twijfels beantwoordt te hebben.

Met vriendelijke groet Pieter.

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 27 sept. 2006 09:26 
Pieter, welkom op het prikbord.

Er zijn meer CX-ers die met een eigen site op het web actief zijn, zoals onder meer onze Vlaamse vriend Fffffroid, Harmony Hans en "Under Construction" Erik uit Nijkerk. Om CX-nieuwtjes en persoonlijke ervaringen te delen. Af en toe verwijzen deze CX-leden via het prikbord weer naar een CX-nieuwtje, harstikke leuk.

Je hebt een paar handige links op je pagina staan. Hou ons van je CX-ervaringen op de hoogte.

Groet,
Edward

Schrijver Hans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 sept. 2006 10:33 | Aangepast door: Hans 
Goed, ik kan eventueel mijn mening wel enigszins afzwakken/bijstellen, maar bij elke link die je opent krijg je wel steeds weer van die vervelende pop-ups.
Dus als die nu eens worden verwijderd of geblokkeert, zou ik Pieter commercieel (tegenwoordig gebeurt niets voor niets) het voordeel van de twijfel kunnen gunnen.
Ik heb ook evenwel nog niets kunnen ontdekken over zijn eigen motorfietsen en motorfietsverleden. Maar misschien is dat voor mij te goed op de site verstopt.

Schrijver Bikerpietjuh
Gast 
#9 | Geplaatst: 27 sept. 2006 19:04 
Wat betreft die pop-ups zul je de instellingen van je eigen pc moeten veranderen ( ik heb er namenlijk geen last van ).........maar goed even een korte uitleg wie ik ben, ik ben Pieter kom uit Veenendaal en rijdt al motor sinds 1988, op verschillende types waaronder Honda BMW en het laatste jaar GL 500 uit 1983, ik heb inmiddels een foto van mijn motor op mijn website gezet, enigzins verbouwd al zeg ik het zelf maar hij rijdt geweldig. by the way ik ben trouwens lid van een motorclub met wereldwijd 70.000 leden.

Groetjes Pieter.

Schrijver Bikerpietjuh
Gast 
#10 | Geplaatst: 27 sept. 2006 19:04 
Wat betreft die pop-ups zul je de instellingen van je eigen pc moeten veranderen ( ik heb er namenlijk geen last van ).........maar goed even een korte uitleg wie ik ben, ik ben Pieter kom uit Veenendaal en rijdt al motor sinds 1988, op verschillende types waaronder Honda BMW en het laatste jaar GL 500 uit 1983, ik heb inmiddels een foto van mijn motor op mijn website gezet, enigzins verbouwd al zeg ik het zelf maar hij rijdt geweldig. by the way ik ben trouwens lid van een motorclub met wereldwijd 70.000 leden.

Groetjes Pieter.

Schrijver Bikerpietjuh
Gast 
#11 | Geplaatst: 27 sept. 2006 19:06 

Groetjes Pieter.

Schrijver Bikerpietjuh
Gast 
#12 | Geplaatst: 27 sept. 2006 19:11 
Foto van mijn fiets:

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 27 sept. 2006 21:18 
Hallo Pieter,

Wees vooral welkom!

Wat een geweldige startpagina heb je in elkaar geknutseld. Zoals Edward al heeft opgemerkt, zitten er een paar hele handige tussen. Je staat in m'n lijstje 'favorieten'.

Ik ben op dit moment bezig een aantal onderdelen opnieuw te laten verchromen. Mocht het bedrijf aan mijn verwactingen voldoen, stuur ik je de link toe.

Groeten, Roelof.

P.s. m'n webpage vindt je door op 'gegevens' in de linker kolom te drukken.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Bikerpietjuh
Gast 
#14 | Geplaatst: 29 sept. 2006 02:08 
Leuk om te lezen dat er ook positieve reacties geplaatst worden.
Roelof succes met het verchromen van je onderdelen.

Je hebt trouwens een mooie fiets ( beter gepoetst dan die van mij )

Groeten Pieter.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 1 okt. 2006 12:26 | Aangepast door: Hansv 
Nu de storm wat is gaan liggen....

Webmaster,

Het is misschien een (goed) idee om een extra tab "unsupported links" te maken. Daar kunnen dan alle niet-officiele websites ( bijv. die van pietjuh en die van mij ) ondergebracht worden. Eventueel onder een regel als "onderstaande links zijn geheel voor verantwooring van de eigenaren van de betreffende site. de Dutch CX500 club kan en wil hiervoor geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden"

Aan de andere kant, waar bemoei ik me eigenlijk mee.

Harmony,
Hans.
( die nog een duit voor het zakje had )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Even voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven