Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Actie voor motorrijders in File

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 28 sept. 2006 06:21 
Krant; "Telegraaf 28 september, blz T3

Motorrijders mogen al sinds 1991 tussen de file door rijden (citeer ik uit de krant) naar mijn weten wordt dit gedoogd, en alleen als de file stapvoets rijd of stilstaat, mag je als motorrijder met een "nette"snelheid van ongeveer 15-20 km/h ertussen door rijden, maar goed ik ga verder, dit blijkt bij andere weggebruikers nog niet goed doorgedrongen te zijn.(citeer ik weer)
Daarom gaat de KLPd en KNMV en het Ministerie van Verkeer en Waterstaat een voorlichtingsactie houden. 9mag wat kosten, om ons veilig erdoorheen te laten wurmen)
Motorrijders en het overige weggebruikers krijgen brochures uitgereikt met uitleg over het gewenste rijgedrag in files. (kunnen ze wat lezen in de file, houdt lekker op, staat lekker stil, kunnen wij er veilig doorheen, toch?)

Misschien interessant?

groeten

Michael (die allang door files doordringt op een veilige manier)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 28 sept. 2006 09:00 | Aangepast door: coenox 
Aanleiding voor de actie is dat weggebruikers nauwelijks op de hoogte zijn van de filegedragscode. Zo is het inderdaad sinds 1991 niet meer verboden voor een motorrijder om tussen de file door te rijden. Omdat passeren op vele manieren mogelijk is, zijn er in het motorplatform spelregels afgesproken over hoe een motorrijder een autofile passeert.
Bezoekers van de campagne-site kunnen hun steun aan de actie betuigen door mee te bouwen aan het ‘grootste hart van Nederland’. Zij kunnen een foto of bericht insturen als virtuele bouwsteen van dit hart.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 sept. 2006 09:08 | Aangepast door: Floris 

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Actie voor motorrijders in File

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven