lid. even voorstellen: Rien
Ik ben een herintredend motorfietser, onder scepcis en zorg van vrouw en kinders.
Pap doe normaal! .Nu staan ze (8 en 12) te trappelen om achterop te mogen. Helm ontbreekt nog.
Mijn nog vrij mooie blauwe CX 500B heb ik een paar weken geleden gekocht met een afwijkend framenummer. De RDW maakte op basis van het “voertuigidentificatienummer” van 1982 bouwjaar 1980. Twee weken later, vanaf 23 sept 2006, rijdend CXer. Whoopie!!!
Dat was 20 jaar geleden! Vanaf 18e een dagelijkse zomer/winter motor gehad. Eerst Jawa, al snel een BMW R25/2 uit 1952, een jaar jonger dan ikzelf. Die aan de gang gehouden. Eendje erbij, onderdelen erbij en na de studiejaren de BMW als nieuw/origineel gerestaureerd. En uit praktische bezwaren (spijt) medio jaren 80 verkocht.
Ook een tijdlang een Motoguzzi Nuevo Falcone 500 cc vakantiemotor gehad. Uit budgetoverwegingen te kort.
Nu, een leven later, sinds een jaar wonend in een oud huis met ruimte. Ingrijpend verbouwingsproject, waar de vrije uren wel aan op gaan..Schuur geïsoleerd herbouwd en dus: weer een motor.
En wel een CX - voor de cardan, de techniek en de betaalbaarheid. Kan ik voor mijn werk in de randstad ook wat mee. Van plan die files te gaan omzeilen.
Nu nog de betrouwbaarheid optimaliseren. Al veel op de site en de werkplaatsboeken gelezen. Starten gaat niet zo lekker. Waar zit de kickstarter trouwens?? |