Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Cx je erbij

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver voorbijganger
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 okt. 2006 21:54 
De motor (die waar de startmotor het niet van deed) heb ik erbijgekocht.
Morgen thuisbezorgd.

Ik heb um niet horen lopen want de benzine was op, die is later wel bijgehaald maar k had geen zin meer in duwen.

Tis niet bepaald moeders mooiste maar wat er verrot aan is is goed verrot en niet aangetast zoals bij die motor in Metslawier.

Ist nix dan word het een donor en gaan de onderdelen de handel in.
K zie t wel asl tie thuis is.
Eerst maar eens laten lopen.

Viel me op dat niet alleen benzinetank maar ook expansievat leeg was

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 12 okt. 2006 23:21 
roest in de tank

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 13 okt. 2006 07:46 
Daar was in eerste instantie nks van te zien (roest) de jonge man had de motor maar geen rijbewijs had er wat in omgeving van huis mee om gereden totdat ouders hem maanden hem te verkopen.(toen ze hoorden hoe hard hij er mee reed)

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 okt. 2006 10:42 
nog eentje kopen? ik heb nog een mooitje en die rijdt ook nog. 375 euro met boek en hoes.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 okt. 2006 11:01 
Wat niet is kan komen maar mijn achtertuintje raakt zo langzamerhand wel vol met al dat moois.
Enne je staat anoniem dus wie je bent en wat het is is zo niet te achterhalen.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#6 | Geplaatst: 13 okt. 2006 19:40 
Nix roest in de tank.
Ook de startmotor is niet stuk, wel de accu en het expasnsievat (vandaar dat het leeg was)

Andere accu dr in starten en lopen.
Morgen de compressie meten en de stekkerverbindingen inspuiten met contactspray.

Hij trekt als een beest (ook in de hoge toeren) En remt als een speer. Is ff wennen de gewichtsverdeling is wat anders dan de andere met de polariskuip erop.

Word vervolgd.........

Schrijver startweer
Gast 
#7 | Geplaatst: 13 okt. 2006 20:47 
Lijkt dus mee te vallen! Veel plezier met je CXje erbij.

Groetjes,
Gea

Schrijver Anoniem
Gast 
#8 | Geplaatst: 14 okt. 2006 09:15 
Hee voorbijganger, in welke omgeving woon je?

Schrijver Haroldsplace
Gast 
#9 | Geplaatst: 14 okt. 2006 09:20 
Dat doe ik even opnieuw, ik bleek niet ingelogd te staan. (nog vroeg he) @ voorbijganger, in welke omgeving woon je?

Schrijver Johnda
Gast 
#10 | Geplaatst: 14 okt. 2006 12:31 
sorry Voorbijganger. dat ene mailtje kwam van mij waarin staat dat ik ook nog een CX te koop heb voor 375. dus als je nog een plekje over heb in je tuintje, dan kom je maar langs om de mijne op te halen. weet niet of je al foto's heb gezien, anders surf je maar ff naar www.freewebs.com/yesterdayishistory en op photo album klikken.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#11 | Geplaatst: 14 okt. 2006 16:35 
Ik woon in Dokkum en dat is ver van Eindhoven af. Toch hoeft dat niet te deren want volgende week krijg ik bezoek uit maastricht.

Heb ook al eens onderdeln verkocht die gingen naar Canada, opgehaald door iemand uit Den bosch, dat was voor een cb 550 dat dan weer wel.

Wat het Cx je erbij betreft mijn tuintje is nu echt vol een cxje moet al buiten slapen.

Schrijver Haroldsplace
Gast 
#12 | Geplaatst: 14 okt. 2006 17:20 
Dokkun, ja das inderdaad een stukje rijden. Ik zoek namelijk nog steeds een test CDI om te kijken of dan mijn storing opgelost is. Maak eens een leuke foto van je tuintje.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#13 | Geplaatst: 14 okt. 2006 19:45 | Aangepast door: voorbijganger 
EEn foto van mijn tuintje die staan op: [url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/121810/7
]http://www.m otor-forum.nl/forum/topic.php/121810/7
[/url]
Nog zonder cxen (je bent gewaarschuwd) maar wel met toen nog een XS (die is nu dus weg) klik op pagina 7 en 8 overigens heet ik hier passant.

De foto waar de yamaha's op staan is bij mij achter de foto van de BMW is elders gemaakt.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#14 | Geplaatst: 14 okt. 2006 19:51 
Betreft de tecniek motor is goed
L een compressie verhouding van dik 11 kg/cm en rechts iets meer loopt naar de 11,5 kg/cm toe. Jammer dat ie (ook) olie lekt. Goed dat ik nog ff peilde alvorens te starten zat geen olie aan de stok ff 1/2 liter dr bij in en alles weer mooi op peil..

Schrijver Haroldsplace
Gast 
#15 | Geplaatst: 14 okt. 2006 19:57 
Heb je gevonden en daar is de tuin inderdaad nog leeg...

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Cx je erbij

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven