Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Verschillen

Schrijver voorbijganger
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 okt. 2006 16:44 | Aangepast door: voorbijganger 
Mijn laatste aanwinst een Cx B uit 1982 heeft naast de zwarte wielen en de verchroomde radiator cover kleur het zichtbare verschil met de Cx A uit 1978.

Een slang loopt nl naar het luchtfilter zitten daar waar de merktekens voor klepstellen staan. Is dat positieve carterontluchting?

Zijn er nog meer (optische) verschillen.
Remtrommel remschijven ed is dat hetzelfde? Het motorblok lijkt op zich hetzelfde te zijn klopt dat?

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 14 okt. 2006 17:15 | Aangepast door: MAST 
Die slang was een modificatie voor de carter ontluchting. Verder heeft een '82 B CX een rechthoekig remreservoir, en een heel klein ruitje op de tellerunit. De remtrommel en schijven zijn volgens mij hetzelfde.
Blok is ook hetzelfde.
Kijk anders maar bij
"over CX" .
Marcel. (als iemand nog meer verschillen weet, laat maar horen!)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 okt. 2006 19:40 
Marcel,

ik was even vergeten waar het stond "over cx" van dat rechthoekig potje klopt ook de spiegels zitten er volgens mij ook anders op. Ik heb nu geen linker spiegel het schroefgat is afgebroken dus daar waar het draadeind in moet.

Schrijver luud
Gast 
#4 | Geplaatst: 14 okt. 2006 22:49 | Aangepast door: luud 
Hallo ,,Voorbijganger",
Hoop dat je komende week je nieuwe aanwinst te bezichtigen hebt. Ben benieuwd. Trouwens, alle andere aanwinsten zijn ook interessant.
Groet,
Luud.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#5 | Geplaatst: 14 okt. 2006 23:09 
Hoi Luud,

twinner

ik wacht af op hetgeen komen gaat.

Schrijver voeter
Gast 
#6 | Geplaatst: 15 okt. 2006 22:23 
Laatst nog een klein verschil ontdekt: De B (en C) hebben een aftapplug in de voorvorkpoot.

GRon

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Verschillen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven