Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

ik zoek mijn oude CX

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 okt. 2006 16:47 
Hallo, ik ben erg benieuwd of mijn oude CX nog rond rijd?
Het was een '80 er Zwart met rode bies en is in 1995 door mij verkocht aan een dame.
Het kenteken is : MD-41-LB.

groeten en houd de cx alive.

Dennis

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 14 okt. 2006 17:00 
Hallo Dennis, bij de RDW is dit kenteken niet bekend. Het kan best zijn dat jou ouwe CX geschorst is en ergens onder een zeiltje staat te wachten op betere tijden.
Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 okt. 2006 19:54 | Aangepast door: voorbijganger 
Niet bekend beteknt dat het kenteken niet (meer) bestaat.Als tie geschorst is kun je hem wel opvragen.

HIer https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx

Tik maar eens MF-70-JT in dat is de mijne (gister gekocht) is ook geschorst.

Schrijver JosvanR
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 okt. 2006 22:55 
ik heb/had hem! Je hebt hem destijds verkocht aan de vrouw van een maat van mij. Die heeft er paar jaar op rondgereden. In '97 heb ik hem gekocht maar ik heb er niet lang plezier van gehad. Het frame bleek kuis verrot te zijn, evenals de achterbrug. Heb hem in eigen beheer gesloopt en de onderdelen netjes bewaard. Als ik het goed heb hangt het blok nu onder mijn "dagelijkse" CX (uiteraard was het blok nog wel goed). Als aandenken heb ik de nummerplaat in de garage hangen...... (was mijn eerste CX trouwens)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#5 | Geplaatst: 18 okt. 2006 23:29 
Gaaf om zoiets te lezen. Mijn eerste motor-tje een Rebel van 1989 (geloof ik) weet ik bijna zeker dat ie er niet meer rijdt.......
Dacht ik voor een paar minuutjes geleden. Ik heb ook op de RDW-site gekeken en ik zie dat zij er nog op staat.

Ik heb haar gekocht in 1992 (rijbewijs gehaald in augustus 2003, maar voor die tijd niet 'zwart'gereden)en in januari 2005 een aanrijding gehad. Ze heeft bij mijn motordealer gestaan en is op 5 april verkocht aan een opkoper, en als ik het zo zie, schijnt ze nog steeds te bestaan.

Goh dan word ik ook wel nieuwsgierig wie er dan nog op rijdt, als ze nog rijdt.....

Lieke (die haar Rebel-letje nog wel mist en trots op is)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#6 | Geplaatst: 18 okt. 2006 23:37 
Ha ha mijn eerste motor lijkt ook nog te bestaan een Honda CD 175 uit 1969.

K mis hem geenzins.

En mijn eerste echte brommert een BMW R60/6 uit 1974 schijnt ook nog ron te tuffen XE-77-69
weet iemand die te staan?
En mijn kilometervreter van toen: (BMW R80/7) de zu-72-90- uit 1981 lijkt nog te zijn bij de persoon die ik hem 15 jaar geleden heb verkocht.Bijna 100.000 km mee gerden in 7 jaar tijd met NUL problemen.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#7 | Geplaatst: 19 okt. 2006 13:08 
Ik heb ook eens even gekeken of mijn oude fietsen nog rondrijden. Mijn eerste was een Honda CB400T, die is niet meer bekend, mijn tweede een Jawa Oilmaster (met de nadruk op oil) schijnt er nog te zijn, is zowaar vorig jaar nog van eigenaar verwisseld volgens de RDW, mijn derde was een CX uit 78 maar die is er ook niet meer, mijn vierde was een BMW 80/7, die is gejat terwijl ie nota bene voor mijn huis op slot stond! en wat blijkt volgens de RDW is ie er nog! Zou wel willen weten waar, had hem net gereviseerd wordt ie gewoon gejat.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 okt. 2006 13:35 
Ton, het kenteken van de gestolen motor is nooit ingeleverd (misschien heb je dat nog) en daarom staat de motor nog steeds in het RDW bestand. Die BMW is waarschijnlijk gestript of in het kanaal gedumpt na een potje joyriding. Het lijkt me sterk dat het ding nog rondrijdt. Ik neem tenminste aan dat je destijds aangifte van diefstal hebt gedaan?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 okt. 2006 13:45 
Waarschjijnlijk is de gejatte motor in onderdelen verkocht en rijdt het blok nog elders in een ander frame rond.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 19 okt. 2006 13:58 
Leuk, om dit zo te lezen...

Zijn er nog meer motorrijders die ooit eerder een motor hebben gehad en nieuwsgierig zijn of ze nog rijden (bestaan)??

Laat het even weten, kunnen wij ook meegenieten.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#11 | Geplaatst: 19 okt. 2006 14:22 
Das een goeie Floris, natuurlijk heb ik de papieren nog en een paar vergeelde foto's, snif. Het RDW overzicht geeft ook niets aan bij "datum aanvang tenaamstelling". Ik heb destijds inderdaad aangifte gedaan maar dat heeft nooit iets opgeleverd. Het is ook al weer een tijdje terug; maart 1990.... Maar toch mooi klote!

Schrijver edward
Gast 
#12 | Geplaatst: 20 okt. 2006 14:23 | Aangepast door: edward 
Dennis, leuk dat je de levenswandel van je CX via onze site hebt kunnen achterhalen.

Mijn CX was mijn eerste motor, in 1992 gekocht van een politieman uit Uitgeest, die ik in de studiebanken tegenkwam.

Ben benieuwd hoe het met hem gaat. Eén ding is zeker, z'n CX kent ie niet meer terug!!

Edward

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 21 okt. 2006 11:52 
Als een motor geschort wordt, dan is het kenteken wel bekend op rdw, mijn golfje jv-26-bh is al jaren geschorst.
Kijk maar eens naar de apk keuring van dat ding.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Denman
Gast 
#14 | Geplaatst: 31 okt. 2006 20:34 
Jos, Leuk en goed om te horen dat het hart nog leeft.
Ik heb er in de tijd dat ik ermee reed een nieuw 1e en 5e versnellingsbaktandwiel in moeten zetten met vorken. Om dat een voorganger waarschijnlijk een keer iets te vroeg had terug geschakeld.
Ook was het mijn eerste CX en m'n tweede motor ( enige vervoer, dus heeft alle weersomstandigheden gezien ).
Mijn huidige motor is geen CX, maar wel een dikke twin ( BMW R100S '80 ).

Als het goed is heb ik nog ergens een foto uit betere tijden.

Groeten
Dennis

Schrijver JosvanR
Gast 
#15 | Geplaatst: 6 nov. 2006 16:48 
Hallo Dennis,

ik zou het leuk vinden om die foto te ontvangen. Kun je hem evt in de showroom zetten oid? Het is namelijk de enige van mijn vroegere motoren waarvan ik geen foto heb.

bedankt voor de moeite alvast

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 ik zoek mijn oude CX

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven