Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Edward gespot

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 okt. 2006 19:34 
Hey Allemaal,

Komt me daar vanmiddag een kei van een CX500C voorbij zetten in de file op de A12 bij Reeuwijk!! Zit Edward er op!! Das nog niet zo erg maar wat ik wel erg vond is dat ie me nieteens groette!! Nou ja, jij kon ook niet weten dat ik in die grijze Overlander bus zat!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 okt. 2006 13:55 
Hé Erik, wat leuk. Tja, dat was ik inderdaad. Blij dat ik op de motor was, met zon en kilometers file. Wel knap dat je me herkende, met helmpie op enzo. Sorry dat de herkenning niet wederzijds was, voortaan groet ik alle grijze Overlander bussen.

Edward

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 okt. 2006 22:13 | Aangepast door: Erik1 
Hoi Edward,

Ik herkende je aan het zadel en het brede stuur. 't ging zo snel dat ik nieteens zo snel in de gaten had dat het een CX was. Je was al voorbij voordat ik er erg in had. de claxon zal je dan ook wel niet gehoord hebben. De kans is 1 op 3 dat je de goede overlander bus groet en 1 op 2 als je dat naar een Peugeot Boxer doet! De 3de is een VW bus.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 okt. 2006 14:10 
Erik, stap maar op je CX, dan weet je zeker dat ik terug groet, tenzij ik op m'n Harley rij natuurlijk ;-)

Floris vond ook al dat ik redelijk vlot door een file scheur. Dank voor je feedback ;-)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 okt. 2006 15:36 
Hey Edward,

Helaas gaat de CX al mijn gereedschap en onderdelen niet trekken maar aan dat idee had ik ook al eens gedacht!!!Mischien de PAv aanhanger eens uitbouwen ;-)

Groet Erik.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Edward gespot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven